• شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400101812838
  • خبرنگار : 50163

مطالبه مردم هیدج از فرماندار جدید ابهر؛

از تعیین تکلیف ۵۵ هکتار از اراضی هیدج تا افزیش قیمت زمین و مسکن

از تعیین تکلیف ۵۵ هکتار از اراضی هیدج تا افزیش قیمت زمین و مسکن

ایسنا/زنجان در نشستی که به منظور بررسی مسائل و مشکلات شهر هیدج برگزار شد، بر ضرورت تعیین تکلیف ۵۵ هکتار از اراضی شهر هیدج که به دانشگاه آزاد اسلامی برای دانشگاه علوم‌پزشکی واگذار شده است، تاکید شد.

فرماندار ابهر صبح امروز (۱۸ دی‌ماه) در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر هیدج که به منظور بررسی مسائل و مشکلات برگزار شد با اشاره به اینکه هیدج شهر علم و عمل در استان است، اظهار کرد: این ویژگی‌های مهم در کنار صنعت کفش این شهر یک شاخص و تراز برای این هیدجی‌ها محسوب می‌شود.

احمد ذوالقدر با تاکید بر اینکه برنامه‌ریزی برای توسعه هر شهر باید بنا بر ظرفیت‌های آن شهر انجام شود، ادامه داد: جلسات تخصصی برای حل مشکلات و بررسی بیشتر مسائل در شهر هیدج برگزار خواهد شد.

این مسئول با تاکید بر ضرورت عزم جهادی مدیران برای حل مشکلات مردم در برهه فعلی، متذکر شد: در همین راستا مسئولان مرتبط باید تلاش کنند از ظرفیت‌های استانی و ملی برای حل مشکلات استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نگاه ما به همه شهرستان یک نگاه عدالت‌محور است، تصریح کرد: برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای در شهرستان ابهر، برنامه‌ای تدوین شده تا طبق این برنامه حرکت شود.

در ادامه این جلسه، رئیس شورای شهر هیدج نیز با اشاره به اینکه هیدج از شهرهای با پتانسیل استان محسوب می‌شود، عنوان کرد: در کنار صنعت کفش که یکی از صنایع اشتغال‌زای منطقه محسوب می‌شود، مردمانی پرتلاش هیدج در حوزه بوجاری نیز حرف‌هایی برای گفتن دارند.

ذبیح‌الله نقی‌لو با بیان اینکه هیدج یکی از قطب‌های اصلی صنعت بوجاری در کشور محسوب می‌شود، عنوان کرد: این ویژگی سبب شده که این شهر به عنوان یکی از شهرهای اصلی تعیین‌کننده قیمت حبوبات در کشور لحاظ شود که برای رشد و توسعه این صنعت در هیدج نیازمند حمایت مسئولان هستیم.

وی در ادامه گریزی نیز به مسائل و مشکلات پیش روی ورزش این شهر زد و افزود: تکمیل و بهره‌برداری از استخر هیدج از یکی از مطالبات اصلی مردم این شهر بود اما متاسفانه این استخر به صورت نیمه‌تمام افتتاح شد که همین موضوع موجب شده است، مردم این شهر نتوانند از این فضا استفاده کنند.

در این جلسه که با حضور برخی از معتمدان و خانواده شهدای هیدج برگزار شد، برخی از مهم‌ترین مسائل و مشکلات این شهر مطرح شد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به وجود برخی از پروژه‌های نیمه‌تمام در شهر، ضرورت تعیین تکلیف ۵۵ هکتار زمین اعطا شده به دانشگاه آزاد اسلامی برای ساخت دانشگاه علوم‌پزشکی که تاکنون محقق نشده، توجه به پتانسیل‌های شهری، محدود بودن هیدج از سه طرف به زمین‌های کشاورزی، احتمال آلودگی آب و خاک هیدج، راه‌اندازی شرکت فولاد آسین ابهر و افزایش قیمت زمین و مسکن در این شهر اشاره کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha