• شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400101812986
  • منبع : نمایندگی همدان

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان به ۴۳ درصد رسید

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همدان به ۴۳ درصد رسید

ایسنا/همدان استاندار همدان از شناسایی دو مورد مبتلا به ویروس اُمیکرون در استان خبرداد و گفت: میزان رعایت پروتکل‌ها در کشور ۴۹درصد بوده و در استان به ۴۳درصد کاهش یافته است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا، ضمن تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی توسط مردم استان، افزود: وضعیت رنگ‌بندی کرونایی استان آبی است، اما این وضعیت می‌تواند شکننده و متزلزل باشد.

وی با تاکید بر پرهیز از شرکت در دورهمی‌های خانوادگی و اجتماعات تصریح کرد:طبق گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی دو مورد اُمیکرون در استان شناسایی شده است. 

استاندار همدان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان به ۴۳ درصد کاهش یافته تاکید کرد: علوم پزشکی در راستای پیشگیری از تجمع در مراکز درمانی و مطب‌ها، نظارت جدی بر سیستم نوبت‌دهی، در سطح استان انجام دهد. همچنین طرح سکوی هوشمند مدیریت کرونا در استان به طور جدی انجام و اجرا شود.

 قاسمی‌فرزاد از جامعه روحانیت استان، ائمه جماعات خواست تا در راستای ترغیب مردم به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند و گفت: انتظار می‌رود روسای حوزه‌های علمیه و ائمه جماعات در راستای اقناع‌سازی مردم و ترغیب آن‌ها به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

 قاسمی فرزاد همچنین گفت: با مصوبه ستاد ملی فعالیت‌ کلیه دانشگاه‌ها کشور و به دنبال آن نیز استان همدان مجاز است. بنابراین مراکز علمی‌و آموزشی باید پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های ستاد ملی در زیرمجموعه خود را رعایت کنند. 

وی با اشاره به اقدام اداره نوسازی مدارس در راستای تجهیز مدارس، گفت: با پیگیری‌های نوسازی مدارس روند تجهیزات مدارس، ورود دو هزار تهویه به استان شتاب گرفت.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: آموزش و پرورش در راستای واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان استان نظارت‌های لازم را انجام دهد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha