• شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400101813012
  • خبرنگار : 71468

برگزاری سومین جلسه کمیسیون ورزشکاران با غیبت مجدد کشتی‌گیران/ رییس تکواندو هم آمد

برگزاری سومین جلسه کمیسیون ورزشکاران با غیبت مجدد کشتی‌گیران/ رییس تکواندو هم آمد

جلسه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک با حضور ۱۱ عضو برگزار شد و هادی ساعی هم در آن شرکت کرد.

به گزارش ایسنا، سومین جلسه کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک صبح شنبه با ۱۱ عضو برگزار شد.

امین بوداغی، بهداد سلیمی، سجاد گنج‌زاده، مجتبی عابدینی، محمد بیداریان، مصطفی نودهی، هادی ساعی، ثریا آقایی، شهربانو منصوریان، زهرا نعمتی و حمیده عباسعلی در این جلسه شرکت کرده بودند.

احسان حدادی، فرزانه فصیحی، ندا شهسواری، حسن یزدانی، محمدرضا گرایی، حسین ساوه شمشکی، نجمه خدمتی، ذبیح پورشیب و محمد باقری معتمد در این نشست شرکت نکردند.
نکته جالب حضور منصوریان بود، او قبلا همراه حدادی و ساعی نسبت به برخی تصمیمات دیگر اعضای کمیسیون اعتراض داشت اما در این جلسه شرکت کرد.

حضور هادی ساعی هم که به تازگی به عنوان رییس فدراسیون تکواندو انتخاب شده از دیگر نکات قابل توجه در این نشست بود.

بیداریان، سخنگوی کمیسیون در مورد مصوبات نشست بیان کرد: سومین جلسه کمیسیون ورزشکاران با ۱۱ نفر برگزار شد . با توجه به سیاست گنج‌زاده، دعوتنامه تمام اعضا صادر شد. در جلسه نیز گزارش عملکرد  ارائه شد. نامه نگاری  برای صدور کارت کمیته ملی المپیک برای نفراتی که در انتخابات کمیسیون شرایط رای دادن داشتند، انجام شده است.

او ادامه داد: قرار است در جلسه بعدی کمیسیون یک کارشناس بیمه حضور داشته باشد تا بحث بیمه ورزشکاران پیگیری شود. هم‌چنین قرار است  کارگروهی تشکیل شود تا افرادی علاقه‌مند در حوزه مدیریت ورزش از طریق این کارگروه بتوانند در دوره‌های کمیته ملی المپیک شرکت کنند. قرار است برنامه‌ای تدوین شود تا با ارائه به کمیته بین‌المللی المپیک بتوانیم بودجه‌ای را برای کمیسیون ورزشکاران بگیریم. برای این که امورات پیشکسوتان و ورزشکاران در صندوق حمایت از ورزشکاران و قهرمانان آن راحت تر انجام شود قرار است نشستی با آقای ابطحی، رییس صندوق داشته باشیم یا یکی از اعضای کمیسیون عضو هیات رییسه صندوق.

بیداریان در مورد این که  قرار بود نشستی را با وزیر ورزش و جوانان داشته باشند گفت: به واسطه این که وزارت ورزش درگیر انتخابات فدراسیون‌ها است قرار شد در شرایط مناسب‌تری دعوت نامه وزیر را حضوری تقدیم کنیم.

در مورد این که برگزاری جلسات با حدود ۱۱ نفر چندان خوشایند نیست تصریح کرد: اعضا نصف به علاوه بر یک  باید باشند. حضور ساعی پیامد خوبی برای کل اعضا داشت.  با توجه به این که به تازگی به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شده جایگاه کمیسیون بالا بود. به آقای ساعی تبریک می‌گویم باید به جایگاه کمیسیون اهمیت بدهیم با هماهنگی و صحبت با دیگر اعضا تلاش می کنیم تعداد بیش‌تری شرکت کنند. البته برخی از اعضا هم به دلایل موجه نتوانستند در جلسه شرکت کند مانند خانم فصیحی که در خارج از کشور بود احسان حدادی در اردوی کیش حضور داشت و نجمه خدمتی هم در تهران حضور نداشت.

او در مورد این که تکلیف دو کشتی‌گیر و ندا شهسواری که سه جلسه در کمیسیون غیبت داشتند چه می‌شود؟ تاکید کرد:  برخی دوستان غیبت‌هایی که داشتن با توجه به صحبت با سجاد گنج‌زاده، رییس کمیسیون موجه بوده است. امیدوارم همدلی به وجود آید و کشتی گیران هم در کمیسیون داشته باشیم و امورات را بهتر و راحت‌تر پیگیری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha