• شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1400101813198
  • خبرنگار : 50405

استاندار خراسان رضوی در مراسم تدفین پیکر شهدای گمنام:

در محضر شهدا عهد می‌بندیم در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم

در محضر شهدا عهد می‌بندیم در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی در مراسم تدفین دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در محل استانداری خراسان رضوی، گفت: همین جا این عهد و پیمان را با شما مردم شریف در محضر شهدا می‌بندیم که هر چه به فکرمان می‌رسد، آنچه را می‌فهمیم و باید بفهمیم به میدان خواهیم آورد و همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا خدمتگزاران خوبی برای شما مردم عزیز باشیم.

یعقوبعلی نظری امروز ۱۸ دی‌ماه در مراسم تدفین دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس در محل استانداری خراسان رضوی، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) و عرض خیرمقدم به میهمانان به ویژه خانواده‌های معزز شهدا، بیان کرد: ما امروز به صورت اختصاصی در استانداری خراسان رضوی دو هدیه الهی را دریافت کردیم که سخت به وجودشان در این محیط نیازمند بودیم.

وی افزود: خداوند متعال را شاکرم که تقریبا در بدو خدمتم به این استان و به آستان مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و شما مردم متدین، شریف، انقلابی و شهیدپرور، به این افتخار مضاعف می‌رسیم تا در این مکان میزبان دو تن از شهدای دفاع مقدس باشیم.

استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: از این به بعد اینجا تنها استانداری نیست بلکه آرامگاه دو شهید عزیز است و ما اعتقاد داریم که نفس وجود این شهدا به ما کمک خواهد کرد و حضور این شهدا در فضای مدیریتی تاثیرگذار خواهد بود.

نظری ادامه داد: امیدواریم با هر نگاه به این شهدا و رفت و آمد در کنار مزار شریف‌شان، اثر وجود آنان را در همه مراحل خدمتگزاری خود حس کنیم و از این احساس بهره‌برداری کرده و به آن عمل کنیم.

وی ابراز کرد: این افتخار استانداری خراسان رضوی است که در نقطه کانونی این محیط علم شهدا را برپا کنیم و در کنار شهدا رفت و آمد داشته باشیم و به این شهدای بزرگوار متوسل شویم. در واقع خداوند متعال به سبب این نیاز درونی که ما به این نعمت داشتیم آن را به ما ارزانی داشته است.

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: امروز شهدا قدم بر چشم ما نهادند و از معنویت این حضور همه ما بهره‌مند شدیم و همین جا این عهد و پیمان را با شما مردم شریف در محضر شهدا می‌بندیم که هر چه به فکرمان می‌رسد، آنچه را می‌فهمیم و باید بفهمیم به میدان خواهیم آورد و همه تلاش خود را به کار خواهیم بست تا خدمتگزاران خوبی برای شما مردم عزیز باشیم.

استاندار خراسان رضوی  گفت: حضور ما در این شرایط و در این محیط هیچ دلیل و فلسفه دیگری جز خدمت به مردم ندارد و این امر با هدف استحکام این نظام مقدس و زنده نگه داشتن یاد و نام این شهدای گرانقدر محقق خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha