• شنبه / ۱۸ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1400101813362
  • خبرنگار : 50294

استاندار کردستان تاکید کرد:

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی

لزوم همکاری دستگاه‌های اجرایی با دانشگاه علوم پزشکی

ایسنا/کردستان استاندار کردستان خواستار همکاری و تعامل مجموعه مدیریت اجرایی استان با دانشگاه علوم پزشکی برای رسیدن به روند تعالی و پیشرفت این دانشگاه در راستای ارتقای شاخص‌های حوزه سلامت شد.

اسماعیل زارعی کوشا، امروز (۱۸دی) در آیین معارفه رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان که در محل تالار ابن سینای  این دانشگاه برگزار شد، اظهار کرد:  تغییر در مدیریت همواره در دستور کار دولت ها بوده و اینکه مدیری از ورود مدیر جدید استقبال کند،  اوج اخلاق ‌مداری و بسیار ارزشمند است.

 وی با بیان اینکه دکتر رضاعی رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سخت ترین دوران وزارت بهداشت در چهار دهه گذشته،  طی ۲ سال اخیر تاکنون ریاست این حوزه را بر عهده داشته است، از اقدامات دلسوزانه وی و سایر مدافعان سلامت استان قدردانی کرد.

استاندار کردستان بر لزوم رعایت حقوق مدیران قبلی و فراهم کردن زمینه فعالیت برای مدیران  جدید اشاره کرد و ادامه داد: ما مرهون و مدیون مجموعه وزارت بهداشت در تمام نقاط کشور هستیم، چراکه خدمت به مردم در دوران شیوع  کرونا به عنوان بحرانی همه‌گیر بسیار سخت و قرار گرفتن در شرایطی بحرانی است.

زارعی کوشا با ذکر اینکه ارزشمندی کادر درمان در دوران شیوع کرونا بیش از هر زمان دیگر برای مردم اثبات شد، افزود: مجموعه خدمت‌گذار کادر بهداشت و درمان در این اپیدمی در دورترین نقاط کشور خدمات موثری انجام دادند که قدردان همه آنان هستیم.

وی دانشگاه علوم پزشکی کردستان را از دانشگاه های موفق و از لحاظ امکانات نسبت به  بسیاری از استان‌های دیگر در وضعیت بهتر و پیشرو عنوان کرد و گفت : البته  این ادعا نشانه رضایت نیست و تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم، بنابراین همراه با مجموعه مدیریتی و اجرایی استان با تمان توان برای رسیدن به وضعیت مطلوب،  روند تعالی و پیشرفت این دانشگاه در راستای ارتقای شاخص‌های حوزه  سلامت  تلاش می‌کنیم و تمامی توان خود را در این مسیر به کار می‌بندیم.

رییس مجمع نمایندگان کردستان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم ضمن قدردانی از مدافعان سلامت و ارج نهادن به خدمات ارزنده آنان، به ویژه خانواده شهدای سلامت، اذعان کرد : کادر بهداشت و درمان  در ۲ سال اخیر  با شیوع کرونا جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با  فدا کردن جان خود از سلامت مردم محافظت کردند.  

دکتر شیوا قاسمی پور در ادامه تامین سلامت مردم را مقوله‌ای مهم بیان کرد و افزود: سلامت همواره در اولویت همیشگی خانواده بهداشت و درمان است که امیدواریم شرایط ایده‌آل برای بهبود وضعیت کاری آنها فراهم شود.  

وی به کار گرفتن تیم مدیریتی قوی در راس امور را ضروری برشمرد و گفت : مدیری که در جایگاه مدیریتی قرار می‌گیرد باید این اختیار را داشته باشد که تیم توانمندی انتخاب کند تا در خدمت به سلامت و درمان مردم مطالبه‌گر باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha