• دوشنبه / ۲۰ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400102014797
  • خبرنگار : 50037

پذیرش نسخه‌های خطی سازمان‌های بیمه‌گر در صورت قطعی ارتباط

پذیرش نسخه‌های خطی سازمان‌های بیمه‌گر در صورت قطعی ارتباط

ایسنا/همدان فرماندار اسدآباد گفت: با توجه به شروع اجرای نسخه‌های الکترونیک از یکم دی ماه و وجود وقفه و مشکلات در برخی از موارد در اجرای این طرح برای جلوگیری از تجمع و سردرگمی مردم طی مصوبه‌ای قرار بر آن شده که در صورت قطعی ارتباط نسخه های دستی هم پذیرش شود.

سعید کتابی در ستاد مدیریت پیشگیری از کرونا با اشاره به وضعیت آبی کرونایی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا حدودی به نسبت گذشته کاهش داشته که اطلاع رسانی و تذکر در این رابطه ضرورت دو چندان دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه ۷۵ درصد کلاس‌های درس شهرستان به سیستم تهویه مجهز شده اند،افزود:از آموزش‌وپرورش شهرستان درخواست داریم‌ تا نسبت به جذب سهمیه شهرستان از استان در بحث تهویه اقدام و پیگیری لازم را داشته باشد.

کتابی با بیان اینکه میانگین واکسیناسیون دانش آموزی شهرستان اسدآباد از متوسط کشوری بالاتر است و در روند قابل قبولی قرار دارد ،تصریح کرد:در حال حاضر پوشش واکسیناسیون در دُز اول جمعیت ۱۲ تا ۱۷ سال شهرستان ۱۰۰ درصد و در  دز دوم ۸۶.۱  درصد بوده که نسبت به  متوسط میانگین کشوری بالاتر است.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر هفت نفر در بخش کرونا بیمارستان شهرستان بستری هستند یاد آور شد:خوشبختانه موارد تست مثبت مراجعه کنندگان در این شهرستان پایین بوده و علامت هشدار نداریم.
کتابی همچنین با اشاره به تزریق ۱۵۷هزار و ۷۰۶دز واکسن نوبت اول ،دوم و سوم در جمعیت واجد شرایط جامعه هدف شهرستان اسدآباد تصریح کرد:از این میزان دز تزریق شده ۷۸هزار و۴۹۰ دز به نوبت اول ،۶۵هزار و ۴۹دز به نوبت دوم و ۱۵هزار دُز به نوبت سوم اختصاص داشته است.  

فرماندار اسدآباد همچنین از توزیع دو هزار بسته معیشتی در رزمایش کمک های مومنانه این شهرستان خبر در ایام دهه بصیرت و ایام فاطمیه خبر داد و گفت:این تعداد بسته های معیشتی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج طی دو مرحله بین نیازمندان و نیز آسیب دیدگان از کرونا شهرستان توزیع شد.

کتابی همچنین اضافه کرد:در حال حاضر متوسط پوشش واکسن شهرستان اسدآباد در دُز اول ۸۵.۱ درصد،دُز دوم ۷۷ درصد و در دز سوم ۱۷ درصد بوده که باید جمعیت هدف را با راهکارهای مختلف به دریافت دز سوم  ترغیب کرد.

تداوم تشدید نظارت‌ها از مراکز عمومی وتجمعی،ارتقا پروتکل های بهداشتی با اطلاع رسانی‌ها از دیگر مواردی بود که فرماندار اسدآباد در این جلسه نسبت به این موارد تاکید کرد.

اسدآباد در ۴۵ روز گذشته کرونا مثبت نداشته 


الهام عظیمی، معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هم با بیان اینکه شهرستان اسدآباد از پنجم آذرماه  تاکنون  طی ۴۵ روز گذشته موردی از فوتی کرونا مثبت نداشته است افزود:تحقیقات جهانی نشان می‌دهد دریافت یک دز واکسن ۵۲ درصد ایمنی، دز دوم قبل از شش ماه ۷۲ درصد و بعد از شش ماه ۵۲درصد و دُز سوم ۸۸ درصد در برابر ویروس کرونا  ایمنی ایجاد می‌کند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha