• چهارشنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۵۷
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400102216323
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دریافت کننده قدرتی والیبال ذوب‌آهن:

شرایط روحی بهتری نسبت به باریج داریم

شرایط روحی بهتری نسبت به باریج داریم

ایسنا/اصفهان بازیکن تیم والیبال زنان ذوب‌آهن معتقد است: والیبال زنان ایران نیاز به یک تغییر اساسی داشت و حضور کمپدلی می‌تواند این تغییر را ایجاد کند و امیدوارم با شناختی که از والیبال ایران و ظرفیت و توانایی بازیکنان ایرانی به دست می‌آورد، بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

فاطمه عنایت در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازی حساس تیمش در مقابل باریج اسانس اظهار کرد: باریج اسانس یکی از تیم‌های مدعی است و چون ما در دور رفت مقابل آنها به پیروزی رسیدیم، از نظر روحیه بالاتر هستیم و امیدوارم در این بازی هم اتفاقات خوب برای تیم ما رخ دهد و به پیروزی برسیم.

وی با اشاره به روند تمرینات خوب تیم ذوب‌آهن افزود: تیم ما امسال متفاوت از سال‌های قبل است و بازیکنانی به تیم اضافه شدند، از همان ابتدا تمرینات حرفه‌ای خوبی آغاز کردیم، تمرینات تخصصی، وزنه و بدنسازی. و این روند بازی‌های بدون باخت تاکنون تأثیر خوبی داشته و توانستیم تا این مرحله تیم بدون باخت و قهمان نیم فصل شویم و امیدوارم بتوانیم در ادامه به قهرمانی این فصل دست پیدا کنیم.

دریافت کننده قدرتی تیم والیبال زنان ذوب‌آهن با مثبت خواندن افزایش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ برتر گفت: امسال ۱۰ تیم در لیگ برتر حضور دارند، سطح لیگ خوب و بالای جدول رقابت تیم‌ها بسیار سنگین است، مثل بازی ما در مقابل سایپا، باریج اسانس و پیکان، البته بازی‌های آسان داریم، اما مثل فصل گذشته نیست، سال‌های قبل رقابت اصلی بین دو یا نهایت ۳ تیم بود، اما امسال تعداد تیم‌های بیشتری برای رسیدن به پلی آف تلاش می‌کنند.

وی در خصوص بازی الهه پورصالحی پدیده این فصل لیگ خاطرنشان کرد: پورصالحی تا این مرحله کمک زیادی به تیم کرده است و هر آنچه کادر فنی از او خواسته را به خوبی انجام داده است و امیدوارم که با او جشن قهرمانی بگیریم.

عنایت همچنین حضور سرمربی ایتالیایی را به نفع والیبال زنان ایران دانست و افزود: در بانوان به یک تغییر اساسی نیاز داریم و امیدوارم که بتوانند با ذهنیتی که از بازیکنان ایرانی و تیم ایران دارند با توجه به بازی‌هایی که دیده‌اند، در والیبال ما تأثیرگذار باشد و بتوانیم نتایج خوبی با ایشان بگیریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha