• چهارشنبه / ۲۲ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1400102216563
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

دریافت کننده قدرتی ذوب‌آهن:

عزم ذوب‌آهن برای قهرمانی جزم شده است

عزم ذوب‌آهن برای قهرمانی جزم شده است

ایسنا/اصفهان ملی پوش تیم والیبال زنان ذوب‌آهن گفت: تیم ما همچنان از نظر بدنی و فنی و روحی در شرایط بسیار خوبی است. با توجه به یک دست بودن و هماهنگی تیم و شناخت خوبی که از هم داریم، عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده‌ایم.  

فرزانه زارعی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بازی حساس ذوب‌آهن در برابر باریج اسانس در هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال زنان باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: هر دو تیم برای برد در این بازی تلاش می‌کنند و انگیزه‌های زیادی دارند، اما تیم ما برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کند و بنابراین از هیچ امتیازی به راحتی چشم پوشی نمی‌کنیم.

وی در خصوص شرایط تیم‌اش گفت: در ابتدای فصل ۳ بازیکنان خود را از دست دادیم، اما با درایت کادر فنی و باشگاه توانستیم نفرات جایگزین خوبی داشته باشیم و این بازیکنان به تیم کمک کردند. تیم ما همچنان از نظر بدنی و فنی و روحی در شرایط بسیار خوبی است. با توجه به یک دست بودن و هماهنگی تیم و شناخت خوبی که از هم داریم، عزم خود را برای قهرمانی جزم کرده‌ایم.  

وی تصریح کرد: امسال جهشی خوبی در لیگ داشتیم و تعداد تیم‌ها از ۶ تیم به ۱۰ تیم افزایش پیدا کرده و این نشانه خوبی است. فکر می‌‍کنم اگر شرایط برای پخش شدن بازیکنان مساعدتر می‌شد، تیم‌ها می‌توانستند از بازیکنان با تجربه بیشتری استفاده کنند، اما باز هم شرایط فعلی کمک زیادی به افزایش سطح فنی تیم‌ها و مسابقات کرده است.

دریافت کننده قدرتی ذوب‌آهن در خصوص الهه‌ پورصالح که به‌عنوان پدیده لیگ معرفی شده است، خاطرنشان کرد: پورصالح با توجه به سنی که دارد فوق‌العاده و عملکرد خوبی داشته است و می‌تواند به یک بازیکن خوب و کامل تبدیل شود، او شرایطی دارد که در هر تیم باشگاهی و تیم ملی یک برگ برنده خواهد بود و از نظر اخلاقی نیز خوب و پرانرژی است.

زارعی در ارتباط با کمپدلی سرمربی ایتالیایی تیم ملی گفت: این مسئله جز اتفاقات خوب والیبال است، با توجه به آنالیز تیم‌ها و اینکه چند بازی را ایشان از نزدیک نظارگر بود، تا حدی فکر می‌کنم در جریان سطح و کیفیت و ظرفیت والیبال ما قرار گرفت. 

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha