• پنجشنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۶:۴۳
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400102317273
  • خبرنگار : 71567

خبر خوش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اعضای هیات علمی

خبر خوش رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران برای اعضای هیات علمی

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد:با هماهنگی و پیگیری‌هایی که انجام داد سقف کارانه و سیستم پرداخت پلکانی به‌صورت رضایت‌بخش تغییر خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، دکتر حسین قناعتی ضمن بیان این مطلب گفت: آزمایشگاه متابولیک مرکز طبی کودکان یک آزمایشگاه منحصربه‌فرد است با امکانات بسیار عالی که پاسخگوی کشور در زمینه‌های پزشکی، صنعتی، کشاورزی و دامداری است و رعایت شده که آزمایشگاه بهینه باشد.

وی اشاره کرد: از همه مسئولان دانشگاه می‌خواهم کارایی دستگاه‌های گران‌قیمت که در دانشگاه خریداری می‌شود را بررسی کنند و از حداکثر امکانات دستگاه‌ها بهره ببرند. باید سیاست‌گذاری شود تا از اموال بخش دولتی صیانت کنیم و کارمند، استاد، دانشجو دانشگاه را برای خود دانسته و منافع خودش را در آن ببیند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران افزود: در اینجا خبر خوشی به همکاران هیئت‌علمی می‌دهم با هماهنگی و پیگیری‌هایی که انجام داد سقف کارانه و سیستم پرداخت پلکانی به‌صورت رضایت‌بخش تغییر خواهد داشت.

همچنین دکتر علی ربانی رئیس مرکز تحقیقات رشد و تکامل دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: با توجه به اهمیت تشخیص بیماری‌های متابولیک در کشور و نبود یک آزمایشگاه فوق تخصصی منسجم برای غربالگری و تشخیص به‌موقع بیماری‌های متابولیک و انجام تست‌های تأییدی بیماری‌ها، با همت و کمک نیکوکاران حوزه سلامت اقدام به راه‌اندازی آزمایشگاه کردیم.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، وی تاکید کرد:با توجه به اینکه بیمارستان مرکز طبی کودکان به‌عنوان بیمارستان مرجع در حوزه بیماری‌های فوق تخصصی کودکان ازجمله اختلالات متابولیک و نورو متابولیک در کشور است، این آزمایشگاه کمک شایانی در ارائه خدمات مطلوب و اثرگذار به بیماران می‌کند. امید است با راه‌اندازی هرچه سریع‌تر بخش ژنتیکی و غربالگری ژنتیکی، از تولد بیماران با ناهنجاری‌های مادرزادی پیشگیری شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha