• پنجشنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400102317325
  • خبرنگار : 71575

انتقاد تند سرمربی مس از شرایط میزبانی تیمش

انتقاد تند سرمربی مس از شرایط میزبانی تیمش

محمد ربیعی از کیفیت چمن ورزشگاه سرچشمه انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از تساوی بدون گل برابر پیکان در آخرین دیدار نیم‌فصل دو تیم اظهار کرد: به مجموعه تیم پیکان خسته نباشید می‌گویم. به تیم خودمان هم خسته نباشید می گویم. بازی کیفیت خوبی نداشت و این موضوع دلایل متعددی داشت. دو تیم به دلیل شرایط نامناسب زمینف کیفیت خوبی را ارائه ندادند و موقعیت‌های کم گلی را در این دیدار شاهد بودیم. دو موقعیت آن‌ها داشتند و یک توپ هم ما به تیر زدیم.

وی ادامه داد: فشردگی بازی‌ها نیز در کیفیت بد این دیدار تاثیر داشت. تیم پیکان بسیار تیم خوب و منظمی در کارهای دفاعی است و بردن این تیم سخت است. ما سعی کردیم در نیمه زمین حریف بازی را مدیریت کنیم اما از بازیکنانم ناراحتم که به دلیل پاس‌های ناسالم زیاد، نتوانستند زیاد موقعیت خلق کنند. البته در مجموع راضی‌ام که نیم فصل را در رتبه پنجم به پایان رساندیم و خدا را شکر با وجود برخوردهای شدید در این دیدار، مصدوم ندادیم.

ربیعی در خصوص رضایت از عملکرد تیمش در نیم فصل نخست لیگ بیست و یکم اظهار کرد: به نظر من هم ما و هم آلومینیوم در نیم‌فصل نتیجه خوبی بگیریم. من امروز از کیفیت تیمم ناراضی هستم. در ۳ بازی آخر که در ورزشگاه آزادی و در سیرجان بازی داشتیم، ریتم فوتبالمان با امروز متفاوت بود. وقتی می‌گویند تیم رفسنجان پر امکانات است، آیا زمین مسابقه جزو امکانات به حساب نمی‌آید؟ توپ در یک پاس ۱۰ متری چند بار پله می‌شد. ورزشگاه سرچشمه اول به ضرر ما و بعد به ضرر سایر تیم‌هاست. ما مشکلات هتل داشتیم، آن هم در شهر خودمان. در زمین بد سرچشمه، باید رو به بازی بلند می‌آوردیم که بلد نیستیم و این کار را به شانس می‌آورد و آن موقع هیچ تیمی کاسب نیست. اگر می خواهند ببینید مس رفسنجان به سطح تیم‌هایی مثل سپاهان، پرسپولیس و گل‌گهر برسد، باید زمین اختصاصی تمرین و محل امکان داشته باشند. در ۹۰ روز اخیر، ما ۷۰ روز در این زمین تمرین کردیم و باز هم نتوانستیم خوب تمرین کنیم و خوب بازی کنیم؛ در دیدار با نساجی هم در این زمین خوب نبودیم.

وی اضافه کرد: من نمی خواهم تتلاش های سرچشمه را زیر سوال ببرم اما اگر بخواهیم جزو ۵ یا ۶ تیم اول باشیم، باید بریم و ببینیم تیم هایی که ۱۵ سال است در سطح اول فوتبال ایران هستند، چه امکاناتی را برایشان فراهم کرده‌اند. شرایط خوبی در نیم‌فصل اول داشتیم اما اگر کمبود امکانات و سخت‌افزار حل نشود، ما به مشکلات برخواهیم خورد. از فردا دما در سرچشمه به منفی ۴ می رسد و نگهداری از زمین، تکنیک مراقبت می خواهد. بد بودن زمین به نفع رقبای ماست تا به نفع ما. ما مهمان هستیم و اگر امکاناتی باشد، برای شهر رفسنجان و مردم این شهر است و افتخاری برای مس است. اگر کلینیک، سالن بدنسازی و استخر خوب داشته باشید، باشگاه قطعا روند مثبتی می‌گیرد و این ها برای مردم و باشگاه می ماند. هیات مدیره ما تلاش می کند اما بهتر شدن اوضاع نیازمند همت استانی است کعه باید صورت بگیرد تا به سطح تیمی مثل گل گهر برسیم.

ربیعی در خصوص نیم‌فصل دوم هم گفت: ما فعلا باید ۲ بازی در همین ورزشگاه برابر شهرخودرو در جام حذفی و سپاهان در لیگ بازی کنیم. تا آن زمان کار خود را انجام می‌دهیم اما امسال در نیم‌فصل خیلی شلوغ نخواهیم کرد. ما انصاری را مصدوم داریم و شاید یکی دو بازیکن در دفاع جذب کنیم. تیم ما کلا ۱۶ بزرگسال دارد و ۴ جای خالی داریم اما فعلا باید با کمیته فنی مشورت کنیم و سپس تصمیم بگیریم. امسال ضعیف‌تر از سال قبل هستیم و باید با شرایط کنار بیاییم. بازی بعدی با شهرخودرو است و جام حذفی شرایط خود را دارد و به این گونه نیست که کار آسان باشد و ۲ روز بعد از آن با سپاهان بازی داریم پس باید با تمرکز بالا کار کنیم زیرا بدنسازی در سرچشمه ۳ برابر بدنسازی عادی کار می‌برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha