• پنجشنبه / ۲۳ دی ۱۴۰۰ / ۱۸:۰۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400102317326
  • منبع : نمایندگی همدان

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

دانشگاهیان پشتوانه فکری دولت هستند

دانشگاهیان پشتوانه فکری دولت هستند

ایسنا/همدان معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: اختلاف و ناهماهنگی میان اعضای هیئت دولت وجود ندارد و همه با هم تلاش می‌کنند تا مشکلات کشور، حل شود و دانشگاهیان پشتوانه فکری دولت هستند.

به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی بعد از ظهر پنج‌شنبه ۲۳ دی‌ماه در نشست اعضای کانون دانشگاهیان ایران اسلامی استان همدان خطاب به اعصای این کانون، اظهار کرد: نقش اساتید همدان در انتخابات بی‌بدیل بود. در یک مقطع زمانی، شهدا از جان و مال خود گذشتند و شما هم از آبرو و توان خود گذشتید و با خدا معامله کردید.

حسینی تصریح کرد: ما اگر بخواهیم به هویت نسل جوان اعتلا ببخشیم باید شخصیت‌ها و مشاهیری مانند؛ شهید سردار همدانی، شهید احمدی روشن و شهید سلگی معرفی شوند و حضور این افراد، معنویت خاصی به استان داده که باید قدر بدانیم.

وی با اشاره به اتحاد میان قوا، مطرح کرد: کار اصلی از روز انتخاب رئیس جمهور آغاز و توقعی در مردم ایجاد شده، در مجلس نمایندگان انقلابی هستند و می‌خواهند برای مردم کار کنند و قوه قضائیه نیز عزمش را جزم کرده تا ریشه فساد برچیده شود.

دبیرکل کانون دانشگاهیان ایران اسلامی، ادامه داد: پنج هزار مسکن در سیل اخیر از بین رفت و باید بازسازی شود و همه پای کار آمدند،بررسی کردند و تصویب شد که به هر استان، ۵۰ میلیارد تومان اعتبار، داده شود و بنیاد مستصعفان نیز ۱۵ میلیارد به هر استان، خواهد داد.

حسینی خاطرنشان کرد: ما نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم و این روحیه انقلابی، الان وجود دارد.

وی در رابطه با همکاری دولت با دانشگاهیان، مطرح کرد: دولتمردان باید گوش شنوا داشته باشند و از نظرات دانشگاهیان بهرمند شوند چون دانشگاهیان پشتوانه فکری دولت هستند .

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به شایعات اختلاف میان اعضای هیئت دولت، بیان کرد: برخی می‌خواهند اینگونه تلقی کنند که اختلافاتی میان اعضای دولت و نمایندگان وجود دارد که اینگونه نیست و همه باهم تلاش می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ نرم، جهاد تبیین و وحدت از مسائلی است که باید توجه ویژه به آن داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha