• جمعه / ۲۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۱
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400102417566
  • خبرنگار : 50491

استاندار گلستان تأکید کرد

ضرورت علاج بخشی سد وشمگیر/ تسهیلات کشاورزان منطقه امهال می شود

ضرورت علاج بخشی سد وشمگیر/ تسهیلات کشاورزان منطقه امهال می شود

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به لزوم علاج بخشی سدوشمگیر، گفت: سد وشمگیر تأثیر به سزایی در بخش آب کشاورزی، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی دارد.

علی محمد زنگانه در حاشیه برگزاری میز خدمت و بازدید میدانی از بخش وشمگیر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اهداف دولت دسترسی عادلانه است که برای تحقق این هدف در استان گلستان همه مدیران و مسئولان در تلاش هستند.

وی با بیان اینکه یکی از بخش هایی که از نظر خدمات رفاهی، دسترسی به آب، کشاورزی و منازل مسکونی دچار مشکل هستند بخش وشمگیر است، افزود: بر اساس برنامه ریزی انجام شده ساخت واحد مسکونی در سایت مجاور برای 60 خانوار پیش بینی شده است.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در بررسی انجام شده مقرر شد مشکلات موجود برطرف شود و بتوانیم تا دو ماه آینده این سایت را به بهره برداری برسانیم خاطرنشان کرد: با توجه به تأثیر به سزای سد وشمگیر در بخش آب کشاورزی، ایجاد اشتغال و رفع مشکلات معیشتی، برای علاج بخشی سد وشمگیر برنامه های خوبی پیش بینی شده تا ظرفیت سد افزایش یابد.

زنگانه با بیان اینکه برای سفر رئیس جمهور به گلستان منابع خوبی در نظر گرفته شده است، یادآور شد: برای امهال تسهیلات کشاورزان نیز اقدامات خوبی صورت گرفته و امیدواریم این مشکلات برطرف شود و شرایط بهتری را برای ساکنان این منطقه رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا استاندار گلستان در راستای بررسی وضعیت به روز شهرستان های استان پیش از سفر رئیس جمهور، صبح امروز در سفر یک روزه به شهرستان آق قلا به همراه تعدادی از معاونین، مدیران کل ستادی و مدیران کل دستگاههای اجرایی وارد این شهرستان شد و ضمن دیدار با مردم این شهرستان در چندین روستا از سد وشمگیر به عنوان یکی از سدهای مهم و تاثیرگذار استان بازدید به عمل آورد. 

خبرنگار: فاطمه رائیجی
انتهای پیام/

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha