• جمعه / ۲۴ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۱۷
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1400102417623
  • منبع : نمایندگی سیستان و بلوچستان

امام جمعه موقت زاهدان:

یکی از ماموریت های مهم دولت اعتماد و امید به مردم است

یکی از ماموریت های مهم دولت اعتماد و امید به مردم است

ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه با عمل به وعده‌ها در مردم امید ایجاد کنیم گفت: یکی از رسالت ها و ماموریت های مهم دولت سیزدهم احیای اعتماد و امید به مردم است.

به گزارش ایسنا- حجت الاسلام هادی رمضانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زاهدان افزود: همه رسانه‌های بیگانه سعی در ناامیدی مردم دارند اما دولت سیزدهم به جای اینکه در اتاق‌های شیشه‌ای باشند در میان مردم هستند و در میانشان تصمیم می‌گیرد.

وی بیان کرد: در راه خدا مجاهدت کنید این جهاد در میدان قتال با دشمنان  و هم  دشمن درونی انسان (هواهای نفسانی و وسواس شیطانی) را شامل می‌شود زیرا اگر اهل مجاهدت باشید مایه رستگاری خواهد بود.

وی با بیان اینکه بهترین وسیله برای اینکه به لقاالله برسیم اهل بیت(ع) هستند و به تعبیر علامه طباطبایی بهترین وسیله مراعات راه خدا است افزود: ملاک دوستی خدا اطاعت از پیامبر اکرم(ص) است.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه یکی از اموری که پیامبر اکرم(ص) مکررا و متعدد بیان کرده دوست داشتن اهل بیت و سیده زنان جهان حضرت زهرا(س) است تصریح کرد: اگر اطاعت از اهل‌بیت نداشتید بدانید که در دوستی صادق نیستیدـ.

وی بیان کرد: مناسبت‌های متعددی در این ایام بوده ابتدا سیزدهم جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین مادر حضرت عباس(ع) است این مادر الگویی برای همه زنان و مادران است.

حجت الاسلام رمضانی گفت: یک مادر قهرمان می‌تواند قهرمان پرورش دهد قطعا مادران زمان ما باعث تقویت فرهنگ اهل بیت در سراسر دنیا شده‌اند اینان همچون ام‌البنین‌های عصر ما هستند.

وی تاکید کرد: در جهان از بدو خلقت تا انتها ۲ ولایت بیشتر وجود ندارد یا ولایت الله و یا ولایت طاغوت و لایت دیگری وجود ندارد یک ندا ما را به سوی خدا و ندایی دیگر به سوی طاغوت می‌خواند هیچ فردی از ابنای بشر را نمی‌توان یافت که خارج از این ۲ موارد باشد.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه اگر اراده خدا به چیزی تعلق گیرد هیچ قدرتی یارای مقابله با آن را ندارد گفت: کارکرد ولایت راهبری است و رهبری امت می‌کند ولایت الله انسان‌ها را از ظلمت به سوی نور از کثرت به سوی وحدت و از ضلالت به سوی هدایت می‌برد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha