• شنبه / ۲۵ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۰۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400102518668
  • خبرنگار : 50477

با حضور مدیران ارشد استان گلستان:

مراسم تکریم و معارفه فرماندار گنبدکاووس برگزار شد/ مهاجر: نخبگان به کمک فرماندار جدید بیایند

مراسم تکریم و معارفه فرماندار گنبدکاووس برگزار شد/ مهاجر: نخبگان به کمک فرماندار جدید بیایند

ایسنا/گلستان آئین تکریم و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با حضور دکتر سیدعلی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی فرماندار گلستان برگزار شد.

عصر امروز و پس از کش و قوسهای فراوان و مطرح شدن نام چندین گزینه، بالاخره استاندار گلستان با انتخاب یک شخصیت مستقل و انقلابی مهدی دهرویه را به عنوان سرپرست معاونت استاندار و فرماندار ویژه جدید گنبدکاووس معرفی و جایگزین عبدالقدیر کریمی کرد که به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان در این مراسم با اشاره به اینکه پست ه و مسئولیت ها رفتنی و فانی است، اظهار کرد: آنچه از انسان باقی می ماند اسن است که برای مردم چه کرده ایم و چقدر برای رضایت خداوند متعال گام برداشته ایم.

سیدعلی مهاجر با بیان اینکه امروز برای مردم گنبدکاووس روز بسیار مهمی است، افزود: امروز روز انرژی های تازه، انگیزه های سرشار و عهد و پیمانی تازه است برای رسیدن به اهدافی که مردم گلایه مند ما  برای آن پای صندوق های رای آمده و دولت انقلابی و مردمی را انتخاب کردند.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار ویژه گنبدکاووس برگزار شد/ مهاجر: نخبگان به کمک فرماندار جدید بیای

کدخدا برای همیشه خداست/ خروجی اقدامات فرمانداری علمی باشد

وی با تاکید بر اینکه فرماندار جدید گنبدکاووس باید از تجارب بیش از 37 ساله فرماندار سابق بهره ببرد، خاطرنشان کرد: در این مسیر فرماندار باید از روح مطهر حضرت یحیی بن زید (ع) به عنوان ولی نعمت مردم شهرستان گنبدکاووس تقدیر و تشکر کنند.

معاون سیاسی و امنیتی فرماندار ویژه گنبدکاووس بر ضرورت اعتماد و اعتقاد به باورهای الهی توسط مدیران در نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: همه باید بدانیم که هنوز هم کدخدا خود خداست و مدیر انقلابی آنچه را برای خود می پسندد برای دیگران نیز می پسندد.

مهاجر با اشاره به اینکه خروجی اقدامات فرمانداری گنبدکاووس باید خروجی علمی و مبتنی بر نگاه دانشگاهی و نخبگانی باشد، ادامه داد: از نخبگان و فرهیختگان تقاضای جدی دارم که به کمک فرماندار جدید گنبدکاووس آمده در یک همراهی و همنوایی بزرگ در اندیشه تعالی این شهر باشند.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار ویژه گنبدکاووس برگزار شد/ مهاجر: نخبگان به کمک فرماندار جدید بیای

ایجاد پیوست عدالت در اقدامات فرمانداری ضروری است

امام جمعه شهرستان گنبدکاووس نیز در این آئین با اشاره به اینکه بر اساس نامه امیرمومنان علی (ع) به مالک اشتر می توان با دونگاه به مسئولیت نگاه کرد، افزود: نگاه نخست مسئولیت را یک طعمه برای منفعت طلبی می داند و نگاه دوم مسئولیت را امانت الهی می داند و به اندازه توان و ظرفیت آن جایگاه از خویش برای خدمت به مردم مایه می گذارد.

حجت الاسلام ترابی با بیان اینکه باید از سالها همکاری مهندس عبدالقدیر کریمی که نماد وفق و مدارا و عطوفت بود تشکر کنم، افزود: اهل تعامل و گفت و گو بودن در وجود ایشان همواره برای همه ما درس آموز بود به ویژه در زمان هایی که برخی از مدیران از جمله بنده کمی تندی داشتیم ایشان با مهربانی و آرامش فضا را مدیریت می کردند.

وی با تاکید بر اینکه دل ما و دعاهایمان همواره بدرقه راه ایشان خواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدواریم ایشان از شفاعت شهدا به ویژه برادر شهیدشان بهره مند شده و ان شالله در ادامه مسیر زندگی خود موفق و منصور باشند.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به اینکه حسن انتخاب استاندار محترم و معاون سیاسی را باید ارج بنهیم، اضافه کرد: آنچه مد نظر ما و انتظار ما از فرماندار جدید گنبدکاووس خواهد بود رعایت و ایجاد پیوست عدالت در همه کارها و امور است.

مراسم تکریم و معارفه فرماندار ویژه گنبدکاووس برگزار شد/ مهاجر: نخبگان به کمک فرماندار جدید بیای

خدمت به مردم و مسئولیت در نظام اسلامی عبادت است/ توسعه متوازن شهرستان را جدی بگیرید

امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس با اشاره به اینکه خدمت به مردم و تصدی مسئولیت در نظام اسلامی عبادت است، تصریح کرد: اخلاص، صداقت و خلوص نیت رمز موفقیت مدیران است که باید مورد توجه همه این عزیزان به ویزه فرماندار جدید شهرستان قرار بگیرد.

آخوند عبدالباسط نوری زاد با بیان اینکه فرماندار سابق گنبدکاووس همواره در راستای ایجاد وحدت و همدلی در شهرستان تلاشهای ویژه ای داشتند، اظهار کرد: خوش رویی، بشاش بودن و کار راه اندازی از ویژگی های برجسته مهندس کریمی بود که موجب شده بود ایشان در میان مردم همواره محبوب باشند.

وی با تاکید بر اینکه انتظار ما از فرماندار جدید تثبیت و تعمیق وحدت و براداری در سطح شهرستان است، گفت: توسعه متوازن به عنوان مهم ترین دغدغه ما در شهرستان باید مورد توجه فرماندار جدید قرار گرفته و اصل تعامل و گفت و گو را با مردم و نهادها سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش ایسنا در پایان این مراسم با اهدای لوح و هدیه ای از سوی استاندار گلستان، اعضای شورای تامین، سپاه پاسداران و چندین نهاد و اداره دیگر از تلاشهای عبدالقدیر کریمی تجلیل و با اعطای حکمی از سوی استاندار گلستان مهدی دهرویه به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه گنبدکاووس منصوب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha