• یکشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۲:۴۷
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 1400102619189
  • خبرنگار : 71567

معاونت آموزشی دانشگاه اعلام کرد؛

آغاز ثبت نام دانشجویان دانشگاه تهران از ۹ بهمن/تمدید مهلت دفاع از پایان نامه‌ها

آغاز ثبت نام دانشجویان دانشگاه تهران از ۹ بهمن/تمدید مهلت دفاع از پایان نامه‌ها

معاونت آموزشی دانشگاه تهران زمان آغاز آموزش دانشجویان برای نیمسال دوم را ۱۵ بهمن تعیین و اعلام کرد که مهلت دفاع پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویان تحصیلات تکمیلی در نیم‌سال اول ۱۴۰۱-۱۴۰۰ نیز تا این تاریخ (۱۵ بهمن ماه) خواهد بود.

به گزارش ایسنا، معاونت آموزشی دانشگاه تهران همچنین اعلام کرد: کلاس های آموزشی نیم سال دوم ۱۴۰۰ -۱۴۰۱  دانشجویان تمامی دوره ها از ۱۶ بهمن سال جاری آغاز می‌شود و دانشجویان در تاریخ های ۳۰ بهمن، ۱ و ۲ اسفند می‌توانند نسبت به حذف و اضافه دروس خود اقدام کنند.

دانشجویان دانشگاه تهران همچنین از روز شنبه ۹ بهمن ماه تا ۱۴ بهمن می‌توانند نسبت به ثبت نام نیم سال دوم تحصیلی خود اقدام کنند. بر این اساس امتحانات میان ترم دانشجویان نیز در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ آغاز می شود و تا اول اردیبهشت ماه ادامه دارد.

دانشجویان تمامی مقاطع دانشگاه تهران در روزهای ۳۱ اردیبهشت تا ۱ و ۲ خرداد ماه می‌توانند نسبت به حذف اضطراری دروس اقدام کنند. کلاس‌های آموزشی دانشجویان نیز روز ۱۸ خرداد ماه ۱۴۰۱ پایان می‌یابد.

بر این اساس، امتحانات پایان ترم نیم سال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دانشجویان دانشگاه تهران از ۲۶ خردادماه ۱۴۰۱ آغاز می‌شود و تا تاریخ ۹ تیرماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

همچنین مهلت دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دکتری دانشجویان در نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰، تاریخ پایان نیم سال مذکور یعنی ۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰ خواهد بود.

بنا بر اعلام معاونت آموزشی دانشگاه تهران، با توجه به شروع نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱- ۱۴۰۰ از تاریخ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ و نظر به موافقت کمیسیون‌های بررسی موارد خاص دانشگاه تهران و استان تهران، برگزاری جلسات دفاع از رساله یا پایان‌نامه دانشجویان از تاریخ ۱۶ بهمن تا ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۰ منوط به ایجاد سرترم نیم سال دوم و پرداخت شهریه به صورت روزشمار خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha