• یکشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۳:۲۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400102619267
  • خبرنگار : 50163

دلبسته خدا باشیم نه کدخدا

دلبسته خدا باشیم نه کدخدا

ایسنا/زنجان امام جمعه صائین‌قلعه گفت: یکی از دلایل اصلی دشمنی ملت ایران با شاه دلبستگی او به آمریکا بود.

حجت‌الاسلام محمد نوری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن از ایران، اظهار کرد: عده‌ای خائن‌تر از شاه بوده و هنوز هم منتظر بازگشت خاندان پهلوی به کشور هستند که تحقق این موضوع به فضل خدا و هوشیاری مردم یک آرزوی محال است.

وی با اشاره به اینکه شاه حتی در اداره کشور نیز از خود اختیاری نداشته نوکر به تمام معنای آمریکا و استکبار جهانی بود، اضافه کرد: شاه برای خوش‌خدمتی به آمریکا حافظ منافع اسرائیل در منطقه نیز به شمار می‌رفت.

نوری با بیان اینکه بخشی از دشمنی ملت ایران با شاه از آن جهت بود که وی بازیچه دست آمریکا بود، ادامه داد: شاه در واقع مجری سیاست‌های آمریکا بوده و هرچه آنها دیکته می‌کردند وی نیز بی‌اختیار و بدون چون و چرا و بدون در نظر گرفتن منافع ملت ایران اجرا می‌کرد.

امام جمعه صائین‌قلعه با تاکید بر اینکه ملت ایران با قیام خود در برابر شاه نشان داد که زیر بار ظلم نمی‌رود، یادآور شد: این انقلاب به قیمت خون شهدا به دست آمده و به برکت اسلام قرآن و ولایت حفظ می‌شود که با توجه به همین موضوع به همه گروه‌های خائن اعم از منافقان، نفوذی‌ها، فتنه‌گران، غرب‌گرایان لیبرال، شاه‌پرستان و منحرفان هشدار می‌دهیم این ملت دیگر ظلم نمی‌پذیرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه عاقبت خائن، مرگ ذلیلانه است، تصریح کرد: ‌ملت ایران به چشم خود دیدند که خدا طاغوت را به نابودی کشاند که این یک تجربه بزرگ برای کسانی است که می‌خواهند در راه دفاع از ولایت و دفاع از این کشور نفاق و فتنه ایجاد کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه ما و به ویژه مسئولان باید دلبسته خدا باشیم نه کدخدا، خاطرنشان کرد: در برهه فعلی از مسئولانی که به برکت انقلاب اسلامی در کشورمان عهده‌دار مسئولیتی هستند، انتظار داریم تنها برای جلب رضایت خداوند متعال برای حل مشکلات مردم انجام کار به صورت جهادی و انقلابی را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha