• یکشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400102619340

مدیرکل آموزش پرورش استان کرمان:

چالش کمبود فضای دانشگاه فرهنگیان باید حل شود

چالش کمبود فضای دانشگاه فرهنگیان باید حل شود

ایسنا/کرمان مدیرکل آموزش پرورش استان کرمان گفت: چالش کمبود فضای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان باید رفع شود زیرا یکی از رسالت‌های دانشگاه فرهنگیان این است که فضای آموزشی و خوابگاهی در شأن دانشجو معلمان فراهم کند که در این زمینه از کمک خیران هم می‌توان بهره‌مند شد.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی در دیدار با رئیس دانشگاه فرهنگیان استان کرمان، روسای پردیس ها و جمعی از کارکنان این دانشگاه بیان کرد: نیرویی که در دانشگاه فرهنگیان سابقه خدمت دارد، نیرویی ارزشمند است که اگر در آموزش و پرورش کار کند، خدمتی اثربخش خواهد داشت.

وی افزود: اولین رئیسی که در آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان منصوب کردم، جوانی از دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان بود که در عمل، میدان دادن به جوانان فعال و کارآمد دانشگاه فرهنگیان را ثابت کردم و از همه همکاران هم خواسته ام از دانش آموختگان این دانشگاه در پست های مدیریتی و کارشناسی بهره مند شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: اگر نسل جوان ما بتواند در مجموعه آموزش و پرورش مدیریت کند با همه ابعاد تعلیم و تربیت آگاه می شود و می تواند موثر واقع شود، این موضوع بسیار مهم است، اگر دانشجویی در تشکل ها ی دانشجویی فعالیت داشته باشد، در آینده دیده خواهد شد و زمینه فعالیت گسترده تر برایش فراهم می شود.

رضایی اظهار داشت: در زمینه جذب عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان، شایسته تر است از بین فرهنگیانی که مدرک دکترا دارند جذب صورت گیرد، در این زمینه با وزیر آموزش و پرورش و نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی صحبت کرده ام و موضوع، در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: چالش کمبود فضای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان باید رفع شود، یکی از رسالت های دانشگاه فرهنگیان این است که فضای آموزشی و خوابگاهی در شان دانشجو معلمان فراهم کند که در این زمینه از کمک خیران هم می توان بهره مند شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha