• یکشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400102619449
  • خبرنگار : 50477

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان:

دهه فجر امسال دهه امیدآفرینی باشد/ لزوم ترویج گفتمان جوانی جمعیت در دهه فجر

دهه فجر امسال دهه امیدآفرینی باشد/ لزوم ترویج گفتمان جوانی جمعیت در دهه فجر

ایسنا/گلستان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گلستان با اشاره به ضرورت بهره مندی از فرصت دهه فجر برای توسعه گفتمان انقلاب، گفت: دهه فجر امسال باید به دهه تلاش برای ترویج گفتمان امیدآفرینی باشد.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین در جلسه ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان با اشاره به اینکه وظیفه ذاتی اداره کل تبلیغات اسلامی است در دهه فجر پرفروغ ظاهر شود، اظهار کرد: آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد از نظر ما بهره مندی هوشمندانه و اثربخش از فرصت های بزرگی همچون دهه فجر در راستای اهداف انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه ما در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی نیاز داریم در این بازه زمانی ویژه، بهره برداری های موثری از جمله گفتمان سازی جریان انقلاب داشته باشیم، افزود: امروز باید تلاش کنیم تا در دهه فجر تاکیدات ویژه رهبری در حوزه فرهنگ به گفتمان غالب جامعه تبدیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با تاکید بر اینکه در این راستا پیشنهاد ما تمرکز تولید محتوا در دهه فجر بر موضوع امیدآفرینی باشد، خاطرنشان کرد: باید همه ما هم دعوت کرده و هم توصیه کنیم که دهه فجر امسال به دهه امیدآفرینی به عنوان گفتمان اصلی تبدیل شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه البته امیدآفرینی باید عالمانه، منطقی و مستدل باشد، ادامه داد: آنچه قطعا می تواند مسیر توسعه و پیشرفت کشور را شتاب ببخشد همین سایه افکندن روح امید در جامعه است.

گرزین بر ضرورت توجه به موضوع جمعیت به ویژه مساله حیاتی جوانی جمعیت در تولید محتوای ستاد دهه فجر استان تاکید و تصریح کرد: تمام محتوای تولید شده در ستاد باید هوشمندانه، عالمانه و مبتنی بر اهداف متعالی گام دوم انقلاب باشد.

وی برگزاری راهپیمایی بزرگ ۲۲ بهمن را یکی از جلوه های بزرگ عرض ارادت ملت به ساحت انقلاب دانست و گفت: باید تلاش کنیم در صورت اجازه ستاد کرونا این برنامه به شکل راهپیمایی و البته باشکوه برگزار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha