• یکشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۰ / ۲۰:۴۰
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400102619565
  • خبرنگار : 50477

استاندار گلستان:

روستائیان عشق خود به انقلاب را ثابت کرده اند

روستائیان عشق خود به انقلاب را ثابت کرده اند

ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به غیرت و همیت مردم شریف روستاهای کشور، گفت: روستائیان عشق و علاقه خود به انقللاب اسلامی را به اثبات رسانده اند.

علی محمد زنگانه عصر امروز در جلسه ستاد عالی دهه فجر استان گلستان با اشاره به اینکه بدیع بودن برنامه ها را در این دهه فجر باید به صورت جدی مورد توجه قرار داد، اظهار کرد: تلاش کنید برنامه ها برای اقشار مختلف به ویزه جوانان جذاب و دارای پیام فرهنگی متناسب با آنها باشد.

وی با بیان اینکه بهره گرفتن از جلوه های هنری و بصری زیبا در تولیدات فرهنگی برای دهه فجر می تواند به غنای این برنامه ها کمک کند، افزود: کمیته های 24 گانه ستاد به برگزاری برنامه های کمیته ای اکتفا نکرده و حتما برای اجرای برنامه های مشترک برنامه ریزی جدی کنند.

استاندار گلستان بر تقویت ظرفیت های مردمی در برگزاری مراسمات سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: گسترش کمیته های فرعی، مردمی، روستایی، عشایری و بومی به ویژه در کانونهای اصلی انقلاب مثل مسجد، بسیج و کانونهای فرهنگی از انتظارات و مطالبات ما نسبت به مدیران است.

زنگانه پوشش رسانه ای مناسب برنامه های دهه فجر را یک ضرورت انکارناپذیر دانست و خاطرنشان کرد: از صدا و سیما هم تقاضا دارم حتما با برنامه های مبتکرانه و نو در این ایام با تمام توان وسط میدان باشد.

دهه فجر نقطه عطف معنوی مدیران است

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان نیز در این جلسه با اشاره به تشکیل کمیته ارزیابی در ستاد عالی دهه فجر استان گلستان، ادامه داد: بر اساس تصمیم اتحاذ شده مقرر شد در پایان دهه فجر از سه کمیته برتر و سه شهرستان برتر در راستای اهداف ستاد عالی تقدیر شود.

مهاجر با بیان اینکه در ایام الله دهه قجر امسال هم سالروز شهادت اهل بیت عصمت و طهارت و هم میلاد باکرامت یکی از معصومین (ع) قرار دارد، تصریح کرد: باید برنامه ریزی ها به گونه ای باشد که برای این دو مناسب مذهبی نیز برنامه های متناسب طراحی و اجرا شود.

وی با تاکید بر ضرورت نگاه ویژه مدیران به برنامه های دهه فجر، گفت: دهه فجر بدون تردید نقطه عطف فعالیت شما و بستر استمدادتان از روح بلند و ملکوتی امام راحل عظم الشان خواهد بود.

محمدتقی قزلسفلی فرماندار شهرستان مینودشت در این نشست با انتقاد از عدم پوشش خبری برنامه های فرهنگی این شهرستان توسط صدا و سیما، افزود: پوشش خبری صدا و سیما در شهرستان مینودشت تقریبا صفر است و این برای شهرستانی که دارالولایه است اصلا شایسته نیست.

فرهاد شیبک فرماندار شهرستان کلاله نیز با ارائه پیشنهادی مبنی بر تشکیل کمیته تولید محتوا به منظور طراحی و تولید برنامه های متناسب با اقشار، فرهنگ ها و سنین مختلف به ویژه در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: هدف ما در دهه فجر تنها برگزاری یک جشن ساده نیست بلکه هدف اصلی ما انتقال پیام انقلاب به نسل جوان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha