• یکشنبه / ۲۶ دی ۱۴۰۰ / ۲۱:۳۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400102619597

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان:

خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند جهاد کشاورزی چیکار می‌کند

خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند جهاد کشاورزی چیکار می‌کند

ایسنا/کرمان مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: جهاد کشاورزی یک سازمان ناشناخته است در حالیکه چندین دستگاه مهم زیرمجموعه آن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد قاسمی‌زاده در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان ضمن تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) و بزگداشت مقام مادران شهدا بیان کرد: طبق گفته امیرالمؤمنین مسئولیت‌ها دست انسان امانت است و بر گردن او است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان افزود: امانت را به امانتدار می‌سپارند که هم باید امانتدار باشد و هم حامل امانت خوبی باشد که مورد دوم مهم‌تر از مورد اول است.

قاسمی‌زاده اضافه کرد: امانت متفاوت است؛ گاهی یک شیء است و گاهی انسان، گاهی هم یک مجموعه مهم مانند جهاد کشاورزی استان است. با توجه به سبقه سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، این سازمان یک سازمان ویژه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان خاطرنشان کرد: مراقبت از این امانت با سه اصل برنامه ریزی، مدیریت قوی و رسیدگی جانانه به جا آورده می شود.

قاسمی زاده گفت: مگر می‌شود در امروز که جهاد کشاورزی باید نقش اول را ایفا کند ناشناخته بماند یا به کارکنان آن که صبح تا شب باید رسدیگی کنند تا تفضلات الهی به مردم برسد رسیدگی نشود.

وی با اشاره به مهندس سعیدی، ریاست پیشین جهاد کشاورزی شمال استان کرمان عنوان کرد: مهندس سعیدی تلاش خود را کرد و ان‌چه برای موفقیت داشت به کار گرفت. همه انسان‌هایی که مسئولیت می‌پذیرند می‌خواهند موفق باشند اما گاهی موانعی پیش می آید. او انسانی صادق است که شب و روز خود را وقف کار کرد.

قاسمی زاده همچنین به دکتر خیراندیش اشاره کرد و گفت: این انسان از عرصه دانشگاهیان، مومن انقلابی و امیدوار است که امیدواریم بتواند ظرفیت‌های استان را بالفعل کند و در خدمت نیروهای کشاورزی کرمان قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان کرمان خاطرنشان کرد: در جهاد کشاورزی استان کرمان نیروهای خوب فراوانی وجود دارد که باید ضمن حفظ وضع موجود از همه آن‌ها استفاده شود.

قاسمی زاده تاکید کرد: همچنین در حوزه کشاورزی مدرن و استراتژیک برنامه‌ای تدوین شود و به داد کشاورزان و دامداران که برخی فقط یه پاس اینکه در جمهوری اسلامی ایران کار می‌کنند دلخوش هستند رسید.

وی با بیان اینکه ستون و تکیه مردم ما به همین تولیدکنندگان است یادآورشد: کرمان نیاز به حمایت جدی دارد. نگاه به جهاد کشاورزی باید تغییر کند تا دوستان با شادابی و طراوت بتوانند به کارشان ادامه دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha