• دوشنبه / ۲۷ دی ۱۴۰۰ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1400102720395

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان معرفی شد

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان معرفی شد

ایسنا/کرمان مراسم تکریم حمید شهسواری سرپرست و معارفه صادق سلطانی نژاد مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان کرمان برگزار شد.

سلطانی‌نژاد در این مراسم با اشاره به مکتب شهید سلیمانی به عنوان رهنمود این مسیر بیان کرد: مردمی بودن، سادگی، سخت‌کوشی و شجاعت از ویژگی‌های این مکتب است‌ و اگر ما در گام دوم انقلاب بخواهیم موفقیت‌هایی داشته باشیم باید مولفه‌های این مکتب را الگوی خود قرار دهیم.
وی در ارائه خلاصه برنامه‌هایش در این سمت توضیح داد: اولویت اصلی ما در حوزه اقتصادی تنظیم سیاست‌های مالی و اقتصادی است.
سلطانی‌نژاد ادامه داد: اعتقاد دارم به جهت اهداف و وظایف سیاست‌های اصلی استان در حوزه اقتصادی باید با این اداره هماهنگ شود.
وی یکی از چالش‌های اقتصادی استان کرمان  پایین بودن فضای کسب و کار دانست و گفت: زحمات زیادی در جهت احصای مشکلات کشیده شده و تصمیم داریم تمرکز همه صاحب نظران در این بخش‌ها باشد و با یک تعامل حداکثری با دستگاه‌های نظارتی بتوانیم کارهای خوبی انجام دهیم.
سلطانی‌نژاد اضافه کرد: اقدامات اولیه هم انجام شده و سعی خواهیم کرد تا پایان سال با دستگاه‌های اجرایی متولی در رفع مشکلات احصا شده کام برداریم تا کسب‌وکار استان بهبود یابد.
وی همچنین با اشاره به کمک به واحدهای تولیدی صنعتی و خدماتی و رفع موانع گفت: بهبود این واحدها نیازمند سرمایه در گردش است؛ همچنین طبق تبصره ۱۸ نیز از همه ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان استفاده خواهیم کرد.
سلطانی نژاد عنوان کرد: با توجه به اینکه سند آمایش سهم توسعه اقتصادی استان از مطلوبیت بالایی برخوردار نیست امیدواریم در ابن زمینه‌ نیز مشکلات حل شده و توازنی در استان برقرار گردد.
وی با اشاره به بحران کمبود آب گفت: در بخش کشاورزی جلو هستیم اما با چالش‌های کم‌آبی مشکل پیدا خواهیم کرد؛ همچنین برنامه‌هایی در دیگر زمینه‌ها وجود دارد که در اولین فرصت اطلاع‌رسانی خواهد شد.
بنابر این گزارش این مراسم با حضور حسین مهرابی، سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری کرمان، جعفر رودری، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کرمان، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی، مسعود کاشی، مدیرکل دیوان محاسباتی استان کرمان و مدیران تابع واحدهای اداره اقتصاد دارایی و ذبیح الله سلمانی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد، به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha