• سه‌شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۰۱:۱۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1400102820556
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران

درخواست استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه برای تسهیل در ازدواج جوانان اقلام بیشتری برای جهیزیه اختصاص دهد.

سید علی احمد زاده در همایش افتتاح ۶۴۹ منزل مددجویی کمیته امداد و اهداء ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان هدیه مقام معظم رهبری با حضور استاندار کهگیلویه بویراحمد، نماینده ولی فقیه و سردار حزنی‌ مشاور فرماندهی کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کل سپاه برگزار شد، با بیان اینکه، نظام اسلامی تنها حکومتی است که بر محور ولایت می‌چرخد، افزود: خدا را شاکریم که به ما توفیق خدمت در این نظام مقدس جمهوری اسلامی را عطا کرده است. 

وی اظهارکرد: خدمت اگر برای مردم یا برای یک فرد بی‌سرپناه باشد افتخار بزرگی به شمار می ‌رود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اقدام مشترک سپاه و کمیته امداد امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: بخشی از این اقدام برای مددجویان، زنان سرپرست خانوار و افراد از کارافتاده‌ای است که دستشان به جایی نمی‌رسد. 

احمد زاده با اشاره به اینکه، بُعد دیگر اقدام سپاه و کمیته امداد امام خمینی(ره)، کمک برای آغاز یک زندگی مشترک است، تصریح کرد: ۴۵۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهداء می ‌شود که جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: از سردار حزنی مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تقاضا دارم با توجه به کم‌برخورداری استان تعداد جهیزیه‌های اهدایی افزایش یابد تا شاهد رونق ازدواج جوانان باشیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، تلاش کنیم تا ازدواج جوانان رونق گیرد، عنوان کرد: به دلیل غفلت ما مسئولان موازنه جمعیتی در حال تغییر است که باید کمک کنیم ازدواج جوانان با این مهم رونق بگیرد.
احمد زاده ضمن قدردانی از سپاه و بسیج سازندگی و مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، خطاب به مشاور فرمانده کل سپاه گفت: با توجه به وضعیت اقتصادی تقاضا می‌کنیم سپاه بیشتر در مناطق محروم استان حضور داشته باشد و اقشار آسیب‌پذیر را مورد حمایت قرار دهد.

وی افزود: تسهیلات خوبی در سفر رئیس جمهور برای ایجاد اشتغال اختصاص داده شده که از فرمانده سپاه فتح استان می‌خواهم در حوزه اشتغال کار جهادی انجام دهند و اشتغال را به منازل مردم ببرند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، توان ما برای ایجاد اشتغال به اندازه سپاه نیست ادامه داد: سپاه و بسیج سازندگی برای ایجاد اشتغال در مناطقی مانند زیلایی، سیلاب‌ و کلوار، دیشموک، قلعه رئیسی، بهمئی و مناطقی که گرفتاری‌ها و محرومیت‌ها بیشتر دارند پای کار بیاید و اشتغال ایجاد نمایند.

به گزارش ایسنا، احمدزاده با بیان اینکه به اشتغال پایدار و جهادی در استان نیاز داریم، گفت: درآمد برخی خانوارها در استان اندک بوده و باید با استفاده از تسهیلات و کارآفرینی آنها را وارد عرصه تولید و درآمد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha