• سه‌شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۰:۱۰
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1400102820747
  • منبع : نمایندگی اردبیل

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل خبرداد:

بالگرد در نوبت امدادرسانی/وضعیت بحرانی مدیریت می شود

بالگرد در نوبت امدادرسانی/وضعیت بحرانی مدیریت می شود

ایسنا/اردبیل معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل گفت: بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر آماده پرواز است تا به حادثه دیدگاه احتمالی بارش سنگین برف به ویژه در مناطق کوهستانی و صعب العبور امدادرسانی کند.


کمال الدین میرحعفریان در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به دنبال بارش برف در چهار روز اخیر و تشدید آن در برخی از مناطق استان که ارتفاع برف را تا 60 سانتیمتر نیز رسانده است، کار خدمات رسانی به ساکنان مناطق دورافتاده و کوهستانی با تلاش اکیپ های امداد و نجات، اورژانس و جمعیت هلال احمر در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: به دنبال بارش برف ما با کاهش دمای هوا و یخبندان روبرو هستیم که در روزهای آینده نیز این وضعیت ادامه پیدا می کند و شرکت گاز استان قول داده با همراهی مشترکان از افت فشار گاز جلوگیری کند که در صورت نیاز به صورت موقت گاز واحدهای صنعتی برای تامین واحدهای خانگی قطع خواهد شد.
میرجعفریان مصرف روزانه گاز را در یک رکورد جدید در استان 12 میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: هموطنان ساکن در دورترین مناطق که در مسیرلوله کشی گاز قرار دارند برای اینکه با افت فشار روبرو نشوند باید مصرف بهینه و رعایت دمای رفاه مورد توجه باشد.
رئیس شورای مدیریت بحران استان اردبیل بیان کرد: پلیس راه و راهور از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری می کنند تا ایمنی تردد برای رانندگان و مسافران فراهم آید.
میرجعفریان بیشترین گله مندی نیروهای راهداری و پلیس راه را از عدم مهارت رانندگان وسایط نقلیه در بستن زنجیر چرخ اعلام و تصریح کرد: هموطنان در صورت نیاز به سفر می توانند از وسایط نقلیه عمومی استفاده کنند.
وی در مورد وضعیت ترددی هموطنان در داخل شهر و گله مندی از شرایط بارش سنگین برف و عدم برف روبی به موقع گفت: شهرداری با تمام اکیپ ها و پرسنل زحمتکش به صورت شبانه روزی در تلاش برای پاکسازی و برف روبی معابر عمومی است ولی برخی از هموطنان به دلیل پارک خودرو در کنار معابر و خیابان ها مانع از اقدامات برفروبی شدند که انتظار می رود در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha