• سه‌شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۰:۳۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1400102820788
  • خبرنگار : 50182

فرماندار سنقر و کلیایی:

بارش نیم متری "برف" در سنقر/ راه 20 روستا همچنان مسدود است

بارش نیم متری "برف" در سنقر/ راه 20 روستا همچنان مسدود است

ایسنا/کرمانشاه فرماندار شهرستان سنقروکلیایی با اشاره به بارش برف شدید در شبانه روز گذشته درسطح این شهرستان گفت: دربرخی نقاط شهرستان ارتفاع برف به نیم متر هم می رسد و علی رغم تلاش های صورت گرفته همچنان راه 20 روستا مسدود است.

غلامرضا مرتضوی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش برف در دو روز گذشته گفت: اوج بارش ها از شب گذشته آغاز شد و میانگین بارش برف در سطح شهرستان به حدود 12 سانتی متر رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه کلیایی بارش برف به حدود 40 تا 50 سانتی متر رسیده است.

مرتضوی با بیان اینکه همزمان با شروع بارش ها و در پی اعلام هشدار مدیریت بحران تمام دستگاه های امدادرسان پای کار بوده اند، گفت: طی دو روز گذشته تمام دستگاه های خدمات رسان و امدادی شهرستان پای کار هستند که مشکلی برای مردم ایجاد نشود.

فرماندار سنقر و کلایی گفت: در حال حاضر با همت راهداری تمام راه های اصلی شهرستان باز است.

مرتضوی گفت: مشکل اصلی در بحث راه های روستایی است که با توجه به وسعت شهرستان و وجود 211 روستای پراکنده کار قدری دشوار و زمانبر است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: در حال حاضر در کنار راهداری از تمام امکانات دهیاری ها و بخشداری ها و امکانات مردمی جهت بازگشایی محورهای روستایی استفاده می شود.

وی افزود: هم اکنون در 20 روستای شهرستان دچار مشکل هستیم، چرا که با وجود کولاک بلافاصله پس از بازگشایی مجدد راه بسته می شود.

مرتضوی با بیان اینکه مشکلی در بحث برق و آب شهرستان وجود ندارد، گفت: خوشبختانه تمام شهرستان و روستاهای آن گازرسانی شده و در این زمینه هم مشکلی نداریم.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی با اشاره به ثبت دمای منفی 21 درجه در این شهرستان گفت: صبح امروز میانگین دما به حدود 16 درجه منفی رسید و خوشبختانه تاکنون این میزان برودت هوا مشکلی برای مردم و تاسیسات ایجاد نکرده است.

مرتضوی با اشاره به تعطیلی تمام مدارس شهرستان گفت: مدارس تمام مقاطع در دو شیفت صبح و بعدازظهر، امروز(28 دی) تعطیل هستند.

وی در پایان به خوشحالی مردم این شهرستان و بویژه کشاورزان از این حجم بارش اشاره کرد و افزود: بعد از چندین سال خشکسالی این حجم بارش برف موجب خوشحالی تمام مردم شهرستان شده است.

بارش نیم متری "برف" در سنقر/ راه 20 روستا همچنان مسدود است

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha