• سه‌شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 1400102821254
  • خبرنگار : 71573

انتصاب دبیر و اعضای هیئت علمی جایزه «کتاب سال»

انتصاب دبیر و اعضای هیئت علمی جایزه «کتاب سال»

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در احکام جداگانه‌ای، اعضای هیئت علمی سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران را منصوب کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی با صدور احکام جداگانه‌ای، حجت‌­الاسلام والمسلمین حسن طارمی، حجت‌­الاسلام والمسلمین رضا مختاری، رضا اکبری، علی­‌اصغر احمدی، حامد حاجی حیدری، عادل پیغامی، ابراهیم متقی، محمود کمره­ی، سیدحسن امامی رضوی، علی اصغر فهیمی‌فر، موسی حقانی، جواد محقق، علی رمضانی و محمد الهیاری فومنی را به عنوان اعضای هیئت علمی سی و نهمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.

در متن حکم اعضای هیئت علمی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران آمده است:

«نظر به مراتب علمی و تجارب ارزنده جناب‌عالی در حوزه پژوهش و کتاب، به موجب این حکم به مدت یک سال به عنوان «عضو هیئت علمی سی و نهمین جایزه  کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید می­‌رود با استعانت از حضرت باری‌تعالی و هم­اندیشی با استادان و پژوهشگران، این جایزه ارزشمند بتواند در رشد و گسترش فرهنگ مکتوب کشور نقش‌آفرین باشد.»

همچنین در حکمی جداگانه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت­‌الاسلام والمسلمین حمید پارسانیا را به عنوان «دبیر علمی سی و نهمین جایزه  کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

«نظر به مراتب ذی‌قیمت پژوهشی و علمی و تجربه گران‌سنگ جناب‌عالی در حوزه فرهنگ و کتاب، به موجب این حکم به عنوان «دبیر علمی سی و نهمین جایزه  کتاب سال جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

امید است  با استعانت از خداوند متعال و بهره‌­مندی از هم‌­اندیشی و همکاری استادان، اندیشمندان و صاحب­نظران و با همت، درایت و پشتکار در گسترش دانایی و اعتلای علم و فرهنگ در ایران اسلامی موفق و مؤید باشید.»

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha