• سه‌شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۴۷
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1400102821268
  • منبع : نمایندگی ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

شهرداری‌ها سهم کتابخانه‌ها را فراموش نکنند

شهرداری‌ها سهم کتابخانه‌ها را فراموش  نکنند

ایسنا/ایلام معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام خواستار پیگری بیشتری برای جلب مشارکت نهادهای انقلابی در حوزه ی کتابخانه‌هاشد و بر استفاده از نظرات فرهیختگان فرهنگی در حوزه ی فرهنگ و آسیب های اجتماعی تأکید کرد . 

«محمدسبحان حسنی» در چهارمین نشست اعضای انجمن کتابخانه های عمومی استان اظهار کرد:  توجه به نظرات فرهیختگان و نخبگان برای آینده ی  فرهنگی استان بسیار راهگشاست و با توجه به این که  ایلام فرهنگ بسیار غنی باستانی دارد و فرهنگ دفاع مقدس نیز به آن اضافه شده که گنچینه ی بسیار قدرتمندی است و باید توجه بیشتری در این حوزه صورت گیرد که می طلبد  در حوزه های سخت افزاری و بحث های نرم افزاری دوستان تأثیرگذار بتوانند نقش آفرین بیشتری را ایفا نمایند . 

وی با اشاره به اقدامات خوبی که در حوزه ی کتابخانه ها با توجه به محدودیت های موجود صورت گرفته افزود: فعالیت های فرهنگی و زیرساختی مناسبی در حد توان و یا بیشتر صورت گرفته است و باید کارهای صورت گرفته را ببینیم و قدردان باشیم ولی ممکن است این اقدامات کافی نباشد و باید افق های بلندتری را برای خود ترسیم کنیم . 
معاون استاندار ایلام بر پیگیری جذب سهم 50 درصدی وزارتخانه ها برای اجرای پروژه های استانی تأکید و تصریح کرد: برای جذب این قول ها و اعتباراتی که در آن می بایست استان 50 درصد اعتبار و مرکز نیز 50 درصد آن را تأمین کند باید پیگیری ها و چانه زنی های بسیاری داشت و در این زمینه حق استان را دریافت کنیم.

وی به بحث سهم شهرداری ها در حوزه ی کتابخانه های عمومی استان اشاره داشت و با بیان این که شهرداری ها با مشکلات عدیده ی اقتصادی مواجه هستند خواستار کمک های درحد توان شهرداری ها در این حوزه شد.
حسنی بر جذب مشارکت نهادهای انقلابی در اجرای پروژه های کتابخانه‌ها درنقاط مختلف استان تأکید و خاطرنشان کرد: ظرفیت بسیار بالایی در این حوزه وجود دارد و با توجه به رسالت ذاتی این نهادها در تلاش برای رفع محرومیت درنقاط محروم کشور می بایست با پیگیری ، رایزنی و تلاش مشارکت بیشتری را از این نهادها جذب کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha