• سه‌شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۵:۵۸
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400102821278
  • خبرنگار : 71610

حمله انصارالله به امارات وحشت به جان صهیونیست‌ها انداخته است

تل‌آویو عزای حمله یمن به ایلات را گرفته

 تل‌آویو عزای حمله یمن به ایلات را گرفته

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از نگرانی و ترس مقامات این رژیم نسبت به حمله احتمالی انصارالله یمن به اهدافی در اراضی اشغالی پس از حمله به قلب امارات پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، شبکه عبری زبان "کان" در گزارشی با اشاره به حمله اخیر جنبش انصارالله یمن به قلب امارات نوشت؛ یکی از سناریوهایی که اسرائیلی‌ها نگران آن هستند حملات پهپادی و موشکی یمن است.

طبق این گزارش، این نگرانی به ویژه پس از حمله انصارالله به امارات و مسافت مشابه از یمن تا ابوظبی در مقایسه با مسافت یمن تا شهر "ایلات" در دوردست‌ترین مناطق جنوب اراضی اشغالی افزایش یافته است.

این شبکه همچنین اذعان کرد: حمله به امارات بیانگر قابلیت‌های پیشرفته "حوثی‌ها" (انصارالله) است.

دوشنبه ارتش یمن دو نقطه مهم در ابوظبی را هدف قرار دادند.

یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن در این باره اعلام کرد: در عملیات "گردباد یمن" فرودگاه‌های دبی و ابوظبی و پالایشگاه نفت المصفح ابوظبی و شماری دیگر از مواضع و تأسیسات مهم و حیاتی امارات هدف قرار گرفت.

 یحیی سریع همچنین گفت که این عملیات با شلیک پنج موشک بالستیک و بالدار و تعداد زیادی پهپاد انجام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۰-۲۸ ۱۹:۳۲

همانطور هم که قبلا گفتم ...یمن یک مکان استراتژیک برای ایرانیان باستان بوده و بعد از اینکه هجوم ایرانیان از سمت خلیج فارس در صحرای شنی حجاز ناکام ماند ایرانیان دریافتند که تنها راه مهار و اطاعت عربها از ایران یمن هست هم اکنون باید شما ارتشی قوی از این ایرانیان به جا مانده در یمن که کوه قهاری هستند بسازید و در ارسال و تثبیت پایگاههای ایران کوتاهی نکنید و را ه حمله به اسراییل و مهار این جنایتکار را هموار کنید .باید تک تیراندازان حرفه ایی ما به یمن اعزام و انتقام خون شهدا را بگیرند و از حضور کماندوهای ایرانی برای تمرین جنگ آتی غافل نشوید .حتی لحظه ایی را برای گرفتن انتقام غواصان دست بسته ما از امارات و عربستان هدر ندهید ...والسلام علی عبادالله الصالحین