• سه‌شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۱۸:۱۵
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1400102821385
  • خبرنگار : 50228

سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر: درود بر شرافت کمیته داوران

سرمربی تیم خلیج فارس ماهشهر: درود بر شرافت کمیته داوران

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر با ابراز رضایت از داوری دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان، گفت: درود بر شرافت کمیته داوران که چنین داوران بزرگ، محترم و خوبی را برای این بازی انتخاب کرد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد از سد تیم نفت مسجدسلیمان بگذرد و به مرحله بعد صعود کند. موسی قنواتی سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر در نشست خبری بعد از این بازی، اظهارکرد: قبل از بازی هم گفته بودم که بازیکنان ما عزم خود را جزم کرده اند که مجددا شگفتی ساز باشند. تیم نفت را آنالیز و روی نقاط ضعف آن ها کار کرده بودیم و خدا را شکر مجددا با برد در این دیدار شگفتی ساز جام حذفی شدیم.

وی ادامه داد: باتوجه به این که تیم ما اولین حضور در لیگ دو کشور را تجربه می کند، مدیریت تصمیم گرفت  که جام حذفی را هم محکم دنبال کنیم و اتفاق خوبی برای تیم رقم بخورد. ما هم قوی کار را دنبال می کنیم تا شرایط خوب و بهتری بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر درباره داوری هم عنوان کرد: داوران در این بازی و دیدار با تیم هوادار بدون اشتباه کار کردند. برای داوران فرق نمی کرد که تیم لیگ دویی برابر لیگ برتری بازی می کند و درود بر شرافت کمیته داوران که چنین داوران بزرگ، محترم و خوبی را برای این بازی انتخاب کرد که ار آن ها تشکر می کنم.

وی گفت: ما الان نماینده استان خوزستان در جام حذفی هستیم و باید پرچم دار استان باشیم و از اسم خوزستان دفاع کنیم. بازیکنانم از نظر فنی چیزی از تیم های دیگر کم ندارند و این را در چند بازی گذشته نیز ثابت کرده اند. ما امروز  هیچ موقعیتی به تیم لیگ برتری نفت ندادبم و قطعا جایگاه بازیکنان ما لیگ دو نیست.

قنواتی در پایان نیز بیان کرد: عاجزانه خواهش می کنم که مسئولان شهری به وضعیت ورزشگاه پیر ماهشهر رسیدگی کنند. ما از نام بندرماهشهر و اسم خوزستان دفاع می کنیم. اگر فردا روزی با تیم لیگ برتری بازی داشته باشیم آیا باید فرصت را از تماشاگران بگیریم و در شهر دیگری از استان بازی کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha