• سه‌شنبه / ۲۸ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۰۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400102821480
  • خبرنگار : 50491

نماینده ولی فقیه در گلستان:

امام(ره) کشور را از حلقوم استعمارگران نجات داد

امام(ره) کشور را از حلقوم استعمارگران نجات داد

ایسنا/گلستان نماینده ولی فقیه در گلستان با تأکید بر اینکه باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم، گفت: امام راحل کشورمان را از حلقوم استعمارگران نجات داد.

اعضای ستاد عالی دهه فجر انقلاب اسلامی در استان گلستان عصر امروز با آیت الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان در این نشست با اشاره به اینکه مردم باید با گذشته و تاریخ این کشور و چگونگی شکل گیری انقلاب اسلامی آشنا شوند و حوادث مختلف برای آنها تبیین شود، افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی بَرده بودیم و امروز در جایگاه رفیعی قرار گرفته ایم که کرامت انسانی اصل و محور حرکت انقلاب ماست.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، افزود: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند به ما عنایت کرده  و هر کسی در هر شرایطی باید در راستای آگاه سازی و تبیین تاریخ کشورمان به ویژه حوادث انقلاب اسلامی گام بردارد.

وی با بیان اینکه امام راحل کشورمان را از حلقوم استعمارگران نجات داد، بیان کرد: متأسفانه امروز برخی قدردان نعمت های انقلاب اسلامی نیستند، در حالی که در اوایل انقلاب اسلامی حتی سیم خاردار هم نداشتیم امروز در حوزه های مختلف به پیشرفت های بی شماری دست یافتیم.

نماینده ولی فقیه در گلستان به راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: در صورتی که تصمیمات ستاد کرونا به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن باشد باید شرایط برای حضور گسترده تر مردم فراهم شود چراکه حضور مردم سلاحی برای ناامید کردن دشمنان ما است.

نورمفیدی با بیان اینکه مردم ایران با نظام مقدس جمهوری اسلامی مأنوس هستند، تصریح کرد: دشمنان می خواهند با شائبه افکنی نشان دهند که مردم ایران پشتیبان انقلاب اسلامی نیستند.

تاکید به مردم محوری و مسجدمحوری برنامه های دهه فجر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان نیز در این مراسم از تشکیل کمیته های بیست و چهارگانه تخصصی ستاد دهه فجر در استان گلستان خبر داد و اذعان کرد: این کمیته ها در چهار سطح استان، شهرستان ها، شهر و روستاها تقسیم می شود.

حجت الاسلام احمدرضا احمدی با بیان اینکه جلسه برنامه ریزی دهه فجر در استانداری گلستان برگزار شده و توصیه ما به مردم محوری و مسجد محوری برنامه ها است، تأکید کرد: تلاش می کنیم با همکاری دستگاه های اجرایی برنامه های فاخری در ایام دهه فجر برگزار شود.

وی با بیان اینکه در خصوص برگزاری مراسم راهپیمایی و یا تجمع ۲۲ بهمن در هفته های آینده تصمیم گیری می شود، یادآور شد: در حال حاضر اصل را به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن گذاشتیم اما در این روز متناسب با شرایط کرونا برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha