• چهارشنبه / ۲۹ دی ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400102922098
  • خبرنگار : 50160

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان:

تجهیزات شهرداری به روزرسانی شود

تجهیزات شهرداری به روزرسانی شود

ایسنا/زنجان رئیس شورای اسلامی شهر زنجان بر ضرورت آمادگی و هماهنگی بیشتر مدیریت بحران شهری و دستگاه‌های خدمات‌رسان در روزهای برفی تاکید کرد و گفت: نیاز است تا دیگر دستگاه‌ها نیز در چنین روزهایی در کنار شهرداری باشند.

منصور مرادلو ظهر امروز (۲۹ دی‌ماه) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان، با اشاره به بارش برف سنگین طی روزهای اخیر در شهر زنجان، اظهار کرد: تجهیزات شهرداری برای فصل زمستان باید به روزرسانی شود؛ اعضای شورا نیز در کنار مردم بوده و پیگیر مشکلات مردم در این روزها هستند.

وی با بیان اینکه طی این چند روز شاهد بارش خوبی بودیم و برکات آن را در طول سال خواهیم دید، تصریح کرد: ضروری است نیروهای بحران، آمادگی لازم را برای مواجهه با چنین شرایطی داشته باشند. پیشتر نیز مانوری از سوی شهرداری زنجان برای آمادگی در روزهای بحرانی برگزار شد؛ چراکه این اتفاقات در شهر زنجان که در منطقه سردسیر قرار دارد، قابل پیش‌بینی است.

این مسئول در ادامه به ضرورت آماده‌باش ناوگان حمل و نقل عمومی برای ارائه خدمات به مردم در روزهای سرد زمستانی اشاره کرد و یادآور شد: بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای اسلامی شهر است.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان افزود: در روزهای اخیر که هوای برفی و کولاک در سطح شهر حاکم است، مشکلاتی برای تردد مردم ایجاد شده که با این‌ حال شاهد تلاش نیروهای شهرداری هستیم ولی باید امکانات خدمت‌رسانی زمستانی در استان به روزرسانی شود. در این روزها شاهد مسدود شدن راه‌های روستایی بودیم که متاسفانه امکانات موجود جواب‌گو نبود و از نیروهای سپاه و ارتش بهره‌مند شدیم.

مرادلو به انتظارات شهروندان در برف‌روبی خیابان‌ها بالاخص در مراکز پرتردد و خیابان‌های اصلی و بازگشایی راه‌ها اشاره کرد و گفت: فعال‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی برای تردد شهروندان که امکان استفاده از خودروهای شخصی ندارند از دیگر انتظارات مردم هست. همچنین بازرسی مستمر از روند فعالیت ناوگان حمل و نقل از وظایف شورای شهر است.

این عضو شورای شهرز نجان در ادامه با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۰ شهرداری اعتباری برای استفاده از امکانات و خدمات بخش خصوصی پیش‌بینی شده است، یادآور شد: توجه به پوشش کارگران شهرداری و تهیه لباس و کفش گرم در این فصل سرما لازم است و اگر کوتاهی در این زمینه انجام شود، شورای شهر برخورد خواهد کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خاطرنشان کرد: ستاد بحران شهرداری در این روزهای سرد، فعال‌تر شده و به امورات نظارت بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha