• پنجشنبه / ۳۰ دی ۱۴۰۰ / ۲۲:۱۸
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400103022959
  • خبرنگار : 50175

معاون استاندار:

۴۰ نقطه آسیب‌پذیر در لرستان شناسایی‌ شده است

۴۰ نقطه آسیب‌پذیر در لرستان شناسایی‌ شده است

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان از شناسایی ۴۰ نقطه آسیب‌پذیر در استان خبر داد.

بهرام ستاری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اعتقاد بر این داریم که باید سیاست‌های دولت راهبردی شده و توسعه استان در راستای برنامه‌های مدون مطابق با سند آمایش و برنامه سالانه پیگیری و اجرایی شود.

وی تصریح کرد: در سفر اخیر ریاست جمهوری به لرستان حدود ۱۷۰ مصوبه زیرساختی در زمینه توسعه استان شکل گرفت که عمده آن‌ها در سفرهای پی‌درپی استاندار لرستان به تهران و دیدار با وزیران و مسئولین به نتیجه نهایی نزدیک شده است.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: برخی مشکلات در استان وجود دارد که موجب نگرانی مردم شده که عمده آن‌ها ریشه در مسائل اجتماعی و اشتغال دارد که در مصوبات سفر رئیس‌جمهور این موارد به‌خوبی دیده شده و به‌عنوان یک گام اساسی در تحول استان پیگیری خواهد شد.

ستاری اضافه کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه به نتیجه رساندن مصوبات سفر، در همین مدت کوتاه بخش عمده‌ای از این مصوبات در ردیف اعتبارات سال آتی گنجانده خواهند شد تا جنبه اجرایی پیدا کند .

وی بیان کرد: صنعت و کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل استان، زیرساخت‌های حوزه آب، راه و عمده پروژه‌های عمرانی استان از مهم‌ترین موارد دیده شده در بودجه است که امیدواریم در دولت سیزدهم جنبه عملیاتی به خود گیرد.

معاون استاندار لرستان با اشاره به محله‌های حاشیه‌نشین استان، ادامه داد: حدود ۴۰ نقطه آسیب‌پذیر تاکنون در استان شناسایی‌ شده است که موجب نگرانی مردم و بروز آسیب‌های اجتماعی می‌شود که در همین راستا بازدیدهای میدانی از نقاط پایلوت به‌عمل‌آمده و اطلاعات لازم جمع‌آوری‌شده است.

ستاری عنوان کرد: در موضوع جمع‌آوری معتادان متجاهر لزوم تقویت کمپ ماده ۱۶ با محوریت سپاه استان در دستور کار قرار دارد که از ظرفیت‌های مناسب برای نگهداری و ارائه خدمات به حدود ۲۰۰ نفر برخوردار است .

وی اظهار کرد: ایجاد شرایط حرفه‌آموزی و اشتغال برای معتادین متجاهر از دیگر برنامه‌های استان در راستای ساماندهی این افراد است که با همکاری دستگاه‌های اجرایی مرتبط این موارد نیز اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha