• جمعه / ۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۹:۴۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400110100067
  • خبرنگار : 71516

در تماس با بن زاید مطرح شد

تعهد نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر حمایت از امارات/درخواست کمک ابوظبی از یک شرکت دفاعی اسرائیل

تعهد نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر حمایت از امارات/درخواست کمک ابوظبی از یک شرکت دفاعی اسرائیل

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با ولیعهد ابوظبی آمادگی این رژیم برای کمک امنیتی و اطلاعاتی به امارات را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری الجزیره، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی پنج شنبه با محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی تماس تلفنی برقرار کرده و عملیات انصارالله یمن علیه این کشور را تسلیت گفت و بر حمایت اسرائیل از امارات در این مرحله پیچیده تاکید کرد.

بنت در این تماس تلفنی حملات اخیر انصارالله علیه پایگاه‌ها و تأسیسات غیرنظامی امارات را محکوم و تاکید کرد که اسرائیل از تمام اقدامات دولت امارات برای "دفاع از امنیت خود" حمایت می‌کند.

وی بر آمادگی اسرائیل برای کمک امنیتی و اطلاعاتی به امارات برای دفاع از خود تأکید کرد.

در این راستا رئیس شرکت سامانه‌های دفاعی "اسکای لوک" اسرائیل اعلام کرد که بعد از حمله انصارالله به ابوظبی، امارات خواهان حمایت فوری این شرکت شده است.

روزنامه یدیعوت آحارونوت به نقل از منابعی در تل‌آویو اعلام کرد امارات برای گسترش سامانه‌های دفاعی خود تلاش می‌کند و این اقدام بعد از حمله اخیر علیه ابوظبی صورت گرفته است.

انصارالله دوشنبه از انجام عملیات نظامی مهمی در عمق امارات خبر داد. این جنبش اعلام کرد که تاسیسات حیاتی ابوظبی و دبی را با پهپاد و موشک‌های بالستیک هدف قرار داده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۱ ۱۱:۱۴

شرکتهای دفاعی اسرائیلی اول باید به فکر دفاع از خودشون باشن

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۲ ۰۹:۳۸

موش به نمی توانست به سوراخ خودبرود جارو به دم خودش می بست.....با 6دلیل محکم و متقن که یک اندیشکده اسرائیلی ارائه کرده اسرائیل رو به افول و اضمحلال است.....اگر سران رژیم امارات عقل و شعور سیاسی داشت به اسرائیل و آمریکا آویزان نمی شد...........