• شنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۷:۴۵
  • دسته‌بندی: صنفی،فرهنگی‌ودانشجویی
  • کد خبر: 1400110200470
  • منبع : دانشگاه پیام نور

سرپرست دانشگاه پیام نور تاکید کرد

ضرورت افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه

 ضرورت افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه

سرپرست دانشگاه پیام نور ضمن تاکید بر ضرورت افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه گفت: رسالت دانشگاه علمی است ولی برای افزایش درآمدهای اختصاصی باید با انعقاد تفاهم نامه ها، برنامه های پژوهشی و همچنین آموزش های آزاد به این مورد توجه کنیم.

به گزارش ایسنا، دکتر ابراهیم تقی زاده سرپرست دانشگاه پیام نور در نشست گروه معارف و الهیات این دانشگاه ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: دانشگاه پیام نور بزرگ‌ترین دانشگاه دولتی کشور می باشد که در حال حاضر حدود ۴۰۰ هزار دانشجو ، ۳۷۰ مرکز و واحد و ۱۴ هزار کارمند و عضو علمی دارد.

وی ادامه داد: این دانشگاه زیر مجموعه وزارت علوم می باشد ولی از نظر هزینه کمترین میزان هزینه را برای دولت و وزارت علوم دارد.

دکتر تقی زاده به ضرورت افزایش درآمدهای اختصاصی دانشگاه تاکید داشت و  گفت: رسالت دانشگاه علمی است ولی برای افزایش درآمدهای اختصاصی باید با انعقاد تفاهم نامه ها، برنامه های پژوهشی و همچنین آموزش های آزاد به این مورد توجه کنیم.

سرپرست دانشگاه پیام نور همچنین  به نقش مهم اساتید معارف در دانشگاه پرداخت و اظهار داشت: نقش اساتید الهیات در پویایی و تحرک دانشگاه بسیار مهم می باشد به صورتی که این اساتید می توانند نقش یک مشاور را برای دانشگاه و دانشجویان ایفا کنند.

دکتر تقی زاده تصریح کرد؛ با توجه به شرایط خاص دانشگاه موضوعات کرسی های نظریه پردازی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان تاکید کرد : موضوعات مطرح شده توسط اساتید گروه معارف دانشگاه مورد بررسی قرار می گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۲ ۰۸:۴۰

تا کنون دانشگاه پیام نور پاداش بازنشستگان 99 از عضو هیئت علمی و غیرعلمی را پرداخت نکرده و فقط 37 نفر از 250 نفر پرداخت شده و دلیل ان کمبود در امد اختصاصی است ایا اموزش وپرورش درامد اختصاصی دارد که پاداش 33000 نفر بازنشسته سال 99 را پرداخت کرد ایا عضویی که در سال 70 استخدام شده حال باید جور انرا متحمل شود