• شنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۰۸:۳۳
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1400110200503
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

تعیین مسیر جایگزین برای محورهای مسدود شده هرمزگان بر اثر بارش‌ها

تعیین مسیر جایگزین برای محورهای مسدود شده هرمزگان بر اثر بارش‌ها

ایسنا/هرمزگان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان از تعیین محور جایگزین برای محورهای "بندرخمیر_ بندرعباس و بندرخمیر_ بندرلنگه" که در اثر شدت بارندگی ها مسدود شده اند خبر داد.

یوسف عابدینی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به ورود سامانه بارشی که منجر به بارندگی‌های کم سابقه در استان هرمزگان شده است گفت: از همه کاربران جاده تقاضا داریم از عبور و مرورهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی خودداری کرده و در غیر این صورت قبل از آغاز سفر، اطلاعات مسیرها را از طریق سامانه ۱۴۱ و مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دریافت کنند.

وی با اعلام اینکه محورهای "بندرخمیر- بندرعباس و بندرخمیر-بندر لنگه"، به دلیل آبگرفتگی و سیلابی شدن مسیر مسدود هستند، یادآور شد: برای دو محور مذکور مسیر جایگزین انتخاب شده است و رانندگان می‌توانند جهت ادامه سفر از مبدا بندرخمیر به مقصد بندرعباس از مسیر جایگزین "بندرخمیر_ گچین  _بندرعباس"، استفاده کنند.

عابدینی بیان کرد: محور بندرخمیر به بندر لنگه نیز در محل آبنمای کنخ دچار انسداد شده است که محور "بندرخمیر_ دژگان_ بندر لنگه"، به عنوان جایگزین این مسیر در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان هرمزگان خاطرنشان کرد: همکاران ما در قالب اکیپ‌های راهداری در محورهای سطح استان حضور دارند که از همه رانندگان خواهشمندیم در این مدت، جهت حفظ سلامت خود و سایر هم استانی ها، همکاری لازم را با راهداران مستقر در ورودی مسیرها داشته باشند و به هشدارهای آنها توجه کنند.

عابدینی ادامه داد: متاسفانه یک دستگاه تریلر تانکر حمل سوخت به دلیل عدم توجه راننده به هشدارهای ایمنی، بر اثر بی‌احتیاطی در آبنمای کنخ واقع در محور "بندرخمیر_بندرلنگه" دچار سانحه شده است.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با حضور به موقع اکیپ‌های راهداری در محل وقوع حادثه، راننده تریلر نجات داده شد و این حادثه ضرر جانی نداشته است، لذا مجدداً تاکید دارم که رانندگان وسایط نقلیه سبک، حتی الامکان از سفرهای غیرضروری خودداری کرده و در صورتی که به هر دلیلی قصد ادامه سفر را دارند، ضمن رعایت نکات ایمنی، برای حفظ جان خود نهایت همکاری را با عوامل راهداری داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha