• شنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۰۸
  • دسته‌بندی: گردشگری و میراث
  • کد خبر: 1400110200791
  • خبرنگار : 71454

شاهزاده ویلیام به اکسپو دوبی می‌رود

شاهزاده ویلیام به اکسپو دوبی می‌رود

شاهزاده ویلیام دوک کمبریج همزمان با روز ملی بریتانیا در ماه فوریه در اکسپو دوبی حاضر می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی میل، شاهزاده ویلیام با دعوت رسمی دولت کشور امارات و همزمان با برگزاری جشن روز ملی بریتانیا در اکسپو دوبی، در این رویداد بزرگ شرکت خواهد کرد. 

در طول این بازدید، شاهزاده ویلیام پروژه‌هایی را که در مناطق حفاظت‌شده  برای گیاهان و جانوران منحصر به فرد منطقه ایجاد شده پیگیری خواهد کرد و از این فرصت برای برجسته کردن برنامه‌های بنیاد سلطنتی شامل برنامه «متحد برای حیات وحش» استفاده خواهد کرد. 

برنامه «متحد برای حیات وحش» (United for Wildlife) که توسط شاهزاده ویلیام ایجاده شده از سال ۲۰۱۴  و با هدف تلاش‌ها برای مقابله با تجارت غیرقانونی حیات وحش به عنوان تهدیدی برای گونه‌های زیستی، آغاز به کارکرده است. 

اکسپو دوبی تا ۳۱ مارس سال ۲۰۲۲ یعنی به مدت شش ماه با حضور بیش از ۱۹۰ کشور از جمله ایران ادامه خواهد داشت. ایران امسال با روایتی از شهرزاد قصه‌گو و با شعار «ایران؛ تمدن کهن و استوار تنوع اقوام و میزبان ملت‌ها» در اکسپو دوبی حضور دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۲ ۱۹:۱۶

توضیح دکتر مرندی در مورد گفت‌وگوهایش با بی‌بی‌سی: چند مطلب جالب. مثل دو هارد تاک تک نفره قبلی بنده، این یکی در بی‌بی‌سی فارسی هم پخش نشد. ولی جالب‌تر از آن این است که مانند پنجشنبه، روز جمعه قرار بود ۴ مرتبه باز پخش بشه که دو تای آخر را جمعه صبح از برنامه حذف کردند (ساعت ۲۲:۰۰ و بی‌بی‌سی آمریکا). از طرف دیگر و برخلاف معمول، نه حساب توییتر هارد تاک و نه مجری تبلیغ برنامه را کردند. گذشته از آن آثار مصاحبه از صفحات اصلی هاردتاک حذف شدند.... در طول سال‌های گذشته که معمولا سایر بخش‌های بی‌بی‌سی که مصاحبه‌های تک‌نفره من با هاردتاک را بازپخش می‌کردند، هیچکدام چنین کاری نکردند. بی‌بی‌سی فارسی که بماند. این توضیحات آقای مرندی نشان از اوج آزادی بیان در غرب به ویژه انگلیس می‌دهد. جماعتی که خواستار حرف زدن همه وابسته‌های خود هستند اما اگر کسی دو کلمه حرف حساب زد او را بایکوت می‌کنند.‌‌