• شنبه / ۲ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۲:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400110200816
  • خبرنگار : 30054

مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی کجاست؟

 مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی کجاست؟
مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی از بهترین مراکز خرید در این شهر است. با رفتن به این مجموعه می‌توانید روزی فوق‌العاده را در دبی تجربه کنید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام ره بال آسمان، این روزها دبی از لوکس‌ترین شهرهای جهان و یکی از مهم‌ترین شهرهای جهان است. همه دبی را به آسمان‌خراش‌ها و جاهای دیدنی بی‌نظیرش می‌شناسند. لوکس‌ترین پاساژها و مرکز خریدها در این شهر وجود دارد. این شهر زیبا و توریستی می‌تواند مقصدی عالی برای خرید و تفریح باشد. اگر شما هم قصد رفتن به دبی را دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازدید از مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی را نیز در برنامه‌هایتان قرار دهید؛ چراکه یکی از بهترین مراکز خرید جهان است و دیدن زیبایی‌ها و بخش‌های مختلف آن خالی از لطف نخواهد بود. البته می‌توانید قبل از رفتن به این مرکز خرید برای کسب اطلاعات بیشتر، نگاهی به راهنمای خرید بلیط هواپیما دبی بیندازید.

معرفی مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی از بهترین مراکز خرید در نزدیکی نهر ساحلی دبی است. مساحت این مرکز خرید به ۲۶۰۰۰۰ مترمربع می‌رسد و گشت‌وگذار در آن ساعت‌ها طول می‌کشد؛ پس بهتر است برای چند ساعت پیاده‌روی کفشی مناسب بپوشید. این مجتمع تجاری مثل شهری کوچک در قلب دبی جا خوش کرده است. در این مجتمع تجاری هر چه بخواهید از شیر مرغ تا جون آدمیزاد را می‌توانید بیابید. این مجتمع تجاری تفریحی را در دو فاز ساخته‌اند که راهرویی این دو بخش را به هم وصل می‌کند. فاز دوم مرکز خرید فستیوال سیتی مال به اسکله‌ای تفریحی می‌رسد که رستوران‌ها و کافه‌های جذابی دارد. معماری و دکور مغازه‌های این مرکز خرید بسیار جذاب و زیباست و از گشتن در آن خسته نمی‌شوید. قدم‌زدن در راهروهای پیچ‌درپیچ و پرزرق‌وبرق این مجتمع می‌تواند خاطره‌ای ماندگار را برایتان بسازد.

امکانات مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

امکانات مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

امکانات مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

فروشگاه‌ها و برندها

بی‌تردید مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی مقصدی بی‌نظیر برای خرید است. بیشتر از ۵۰۰ شعبه برای خرید از بهترین برندهای دنیا در این مجتمع فعالیت می‌کنند. در طبقه‌های مختلف سیتی مال دبی می‌توانید مشهورترین برندهای مد و فشن و وسایل الکترونیک را پیدا کنید. برندهایی مثل زارا (Zara)، اچ اند ام (H&M)، تاپ شاپ (TopShop) و کوچ (Coach) در این مجتمع شعبه دارند. می‌توانید به شعبه کی دی ای وان(DKNY) هم در سیتی مال دبی سری بزنید. خرید از برندهای بنانا ریپابلیک (Banana Republic) و زدینگ اند وولتیر  (Zading &Voltaire) هم روزتان را می‌سازد. این دو برند بهترین عطرها را دارند. خبر خوب این است که فروشگاه لوازم خانگی ایکیا (IKEA) هم در سیتی مال دبی است. یادتان نرود این فروشگاه در دبی فقط یک شعبه دارد. هایپر پاندا یکی از بزرگ‌ترین هایپرمارکت‌های عربستان سعودی، از دیگر فروشگاه‌های معروف در سیتی مال است.

رستوران‌ها

بعد از گشت‌وگذار در طبقه‌های مختلف این مجتمع، خوردن غذایی خوشمزه انرژی بیشتری به شما می‌دهد. برای خوردن غذا لازم نیست راه دوری بروید. بزرگ‌ترین فودکورت دبی در همان جا است. مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی، بیشتر از ۵۶ رستوران و کافی‌شاپ دارد.  رستوران‌های معروفی مثل سرندیپیتی ۳(Serendipity ۳)، شوگر فکتوری (Sugar Factory)، ترتیلا (Tortilla) در این مرکز هستند. اگر دلتان خواست سری هم به کافه‌های هارد راک بزنید. مجرب‌ترین آشپزها در این رستوران‌ها مشغول به کار هستند. از غذاهای بین‌المللی تا غذاهای سنتی و اصیل عربی را هم برایتان آماده می‌کنند.

مراکز بازی و تفریحی

بخش‌های هیجان‌انگیز در سیتی مال دبی فقط به این‌ها ختم نمی‌شود. در مرکز فستیوال سیتی مال دبی زمین بازی‌ای به وسعت ۶۵۰۰ متر ساخته‌اند. سالن مخصوصی را برای بازی بولینگ هم در نظر گرفته‌اند. اگر به بازی بولینگ علاقه‌مند هستید، این گوی و این میدان! شاید تجربه تماشای فیلم در سینماهای خارج از کشور برایتان جالب باشد. می‌توانید سری به پردیس سینمایی در این مجتمع بزنید. در وسط این مرکز ، آی‌نمای زیبایی وجود داد. با پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها رقص‌های جالبی را برای این آب‌نما طراحی کردند که توجه گردشگرها را به خودش جلب می‌کند.

خدمات رفاهی دیگر          

اگر افراد مسن یا کم‌توان هم همراهتان است، نگران نباشد. می‌توانید از صندلی‌های چرخ‌دار سیتی مال برای گشت‌وگذار استفاده کنید. سیتی مال دبی امکانات خوبی برای حمل بارهایتان دارد که لازم نیست برایش چیزی بپردازید. برای جابه‌جایی وسایلی که خریده‌اید، خوب است از کارکنان مجموعه کمک بگیرید. اگر با خودرو به این مرکز خرید رفتید، نگران جای پارک نباشید. این مجتمع پارکینگی ظرفیت ۷۰۰۰ خودرو را دارد.

جاهای دیدنی نزدیک به مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

جاذبه های اطراف مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

جاذبه های اطراف مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

بعد از خرید و گردش در این مجتمع می‌توانید سری به دیگر جاهای دیدنی دبی بزنید. اسم تعدادی از آن‌ها را برایتان می‌گذارم.

کریک پارک؛

دبی کریک (خور دبی)؛

پارک زبیل؛

تراموا دبی.

هتل های نزدیک به مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

برای اقامت در دبی تا دلتان بخواهد هتل و اقامتگاه هست. هتل‌های نزدیک به مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی هم به‌خوبی از شما میزبانی می‌کنند. اسم چند هتل را برایتان می‌گذارم.

هتل اینتِرکُنتینِنتال دبی فستیوال سیتی؛

هتل پریمیر این فرودگاه بین‌المللی دبی؛

کِرَون پلازا.

روش‌های دسترسی به مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

چگونه به مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی دسترسی پیدا کنیم؟

چگونه به مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی دسترسی پیدا کنیم؟

برای رفتن به این مجموعه به‌راحتی می‌توانید از تاکسی‌ها استفاده کنید. تاکسی‌های اینترنتی اوبر در دبی شما را به‌راحتی به مقصد می‌رساند.‌

اطلاعات بازدید از مرکز خرید فستیوال سیتی مال دبی

آدرس:

Dubai Festival City, Dubai, United Arab Emirates.

ساعت بازدید: یکشنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ و پنجشنبه تا شنبه از ساعت ۱۰ تا ۲۴.

آدرس سایت: https://www.dubaifestivalcitymall.com/home

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha