• یکشنبه / ۳ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۳:۰۲
  • دسته‌بندی: کشتی، رزمی
  • کد خبر: 1400110301745
  • خبرنگار : 71506

انتقاد شدید بهروز یاری از وضعیت تهران و البرز: به جای خدمت به کشتی، حکومت می‌کنند

انتقاد شدید بهروز یاری از وضعیت تهران و البرز: به جای خدمت به کشتی، حکومت می‌کنند

پیشکسوت شاخص کشتی ایران از عملکرد روسای هیات‌های کشتی تهران و البرز انتقاد کرد.

بهروز یاری در گفتگو با ایسنا، درباره انتقاد بزرگان کشتی تهران از وضعیت کشتی پایتخت، اظهار کرد: رییس هیات‌ کشتی تهران و همچنین رییس هیات کشتی البرز که برادرم حمید یاری مسئولیت آن را بر عهده دارد، فقط برای رفع مسئولیت کار می کنند و صد در صد در وضعیت بوجود آمده مقصر هستند.

پیشکسوت کشتی ایران، ادامه داد: حضور افراد غیربومی در راس کشتی تهران باعث شده هیچ تعصبی بر روی کشتی‌گیران تهرانی نداشته باشند. من با مصطفی حسین‌خانی صحبت می‌کردم، کاری به اینکه او کشتی‌گیر خوب یا بدی بوده ندارم اما در این ۱۰ سال که عضو تیم ملی بوده، یکبار هم نشده با استاندار تهران دیدار داشته باشد، در حالیکه اگر او برای الیگودرز یا شهر دیگری بود، قطعا مورد توجه مسئولان استانش قرار می‌گرفت.

دارنده مدال های برنز جهان، ۲ طلای بازی‌های آسیایی و ۳ طلای آسیا، تاکید کرد: در واقع کشتی تهران از داشتن کادر اجرایی دلسوز که بتواند درست کار کند و به فکر کشتی‌گیران باشد، محروم است.

وی درباره بروز درگیری‌ در مسابقات استان تهران، گفت: این اتفاقات یا برگزاری دیرهنگام مسابقات نوجوانان در البرز، نشان این نیست که دوستان برگزاری مسابقه را بلد نباشند، بلکه این مسائل نشان دهنده این است که پشیزی برای شرکت کنندگان ارزش قائل نیستند و مسئولان کشتی این دو استان به جای خدمت به کشتی، حکومت می‌کنند.

یاری تصریح کرد: بحث من درباره شخص خاصی نیست، بلکه کلی درباره کشتی کشور صحبت می‌کنم. اگر به قهرمان پول و سکه بدهید و برای رای آوردن چند صد میلیون خرج کنید، خب زمانیکه رای می آورید باید این هزینه‌ها را جبران کنید.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که راهکار برون رفت کشتی استان‌های تهران و البرز از وضعیت فعلی را چه می‌داند، گفت: قویا اعلام می‌کنم، درباره وضعیت کشتی تهران و البرز حتما جلسه‌ای را با مسئولان فدراسیون کشتی و یا حداقل کمیته انضباطی فدراسیون برگزار خواهم کرد. چرا باید تا این حد درباره کشتی دو استانی که روزگار نه چندان دور قهرمانان بزرگی را به کشتی جهان معرفی کرده‌اند، فرصت سوزی شود؟ البرز چندین قهرمان بزرگ مثل علیرضا کریمی، یوسف قادریان و دیگران را در همین چند سال به تیم‌های ملی معرفی کرده اما الان کار به جایی رسیده که فقط در تیم ملی دو نفر رده سومی دارد. در تهران هم که کشتی عملا رها شده و مربیان دلسوز و کار کشته دیگر انگیزه‌ای برای کار کردن ندارند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۳ ۱۸:۱۱

مازندران مازندران

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۳ ۲۰:۴۲

بهروز یاری هم کشتی گیر سطح بالایی بوده اونم در وزن 74 کیلو که یه وزن شلوغه، هم بعنوان منتقد و کارشناس زبان تیزی داره

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۳ ۲۱:۳۰

باسلام افرین برپهلوان بهروز یاری که حرف حق رو زد

avatar
۱۴۰۰-۱۱-۰۴ ۲۰:۱۳

خداوکیلی نمیشه رو حرفات حساب کرد ،اقا بهروز یاری!!!