• دوشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1400110402375
  • خبرنگار : 50176

رئیس بنیاد نخبگان لرستان:

دانشجویان نخبه در طرح‌های مسئله‌محور و کاربردی مشارکت کنند

دانشجویان نخبه در طرح‌های مسئله‌محور و کاربردی مشارکت کنند

ایسنا/لرستان رئیس بنیاد نخبگان لرستان با اشاره به اجرای طرح «شهید احمدی‌روشن» بر لزوم مشارکت دانشجویان نخبه و برتر علمی در طرح‌های مشترک مسئله‌محور و کاربردی برای رفع مشکلات جامعه، تأکید کرد.

حمزه امیری در نشست با علی میر، مشاور سرپرست دانشگاه لرستان، فریدون امیدی‌نسب، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان که در سالن جلسات شهیدمیربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، با اشاره به اجرای طرح شهید احمدی‌روشن که براساس آن بایستی طرح‌های کاربردی، علمی و عملیاتی مسئله‌محور را با مشارکت نخبگان و متخصصان دانشگاهی کشور تقویت کرد، بر لزوم مشارکت دانشجویان نخبه و برتر علمی در طرح‌های مشترک مسئله‌محور و کاربردی برای رفع مشکلات جامعه، تأکید کرد.

وی بر گسترش همکاری‌های دوجانبه بین دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان، تأکید کرد و گفت: بنیاد نخبگان استان لرستان براساس کلیات طرح شهیداحمدی روشن، از مشارکت نخبگان، محققان و پژوهشگران و دانشجویان برتر در جهت کاهش نظام مسائل استان، حمایت می‌کند.

در ادامه این نشست، علی میر، مشاور سرپرست دانشگاه لرستان و فریدون امیدی‌نسب، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان نیز درباره وجود ظرفیت‌های علمی مختلف در گروه‌های مختلف آموزشی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، توضیحاتی ارائه کردند.

از جمله مباحث مطرح شده در این نشست، حمایت از پایان‌نامه‌های مسئله‌محور و کاربردی دانشجویان تحصیلات تکمیلی است که محتوای پایان‌نامه و رساله در راستای کمک کردن به رفع یک مشکل یا یک چالش استانی باشد.

همچنین در نشست مذکور، اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان دیدگاه‌های خود را در راستای تقویت همکاری‌های مشترک دانشگاه لرستان و بنیاد نخبگان استان لرستان بیان کردند.

لازم به ذکر است، علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، تأکید دارد که  بایستی نقش دانشکده‌های دانشگاه لرستان در زمینه گسترش همکاری‌های برون‌دانشگاهی و مسئله‌محور متناسب با ظرفیت‌ها و نیازهای استان لرستان، گسترش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha