• دوشنبه / ۴ بهمن ۱۴۰۰ / ۲۰:۱۰
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1400110403027

مدیرعامل جدید آبفای فارس معرفی شد

پاکروح مطرح کرد: توجه ویژه دولت به طرح‌های آبرسانی

پاکروح مطرح کرد: توجه ویژه دولت به طرح‌های آبرسانی

ایسنا/فارس طی آئینی با حضور مسئولان ملی و استانی، ضمن تکریم و تجلیل از خدمات مدیرعامل پیشین شرکت آب و فاضلاب استان فارس، مدیرعامل جدید این شرکت معرفی شد.

دوشنبه ۴ بهمن طی مراسمی با حضور معاون آبفای کشور و معاون استانداری فارس، با تجلیل از خدمات علی بوستانی، مدیرعامل پیشین، علی‌جان صادق‌پور به عنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان فارس معرفی شد.

شاهین پاکروح، معاون مهندسی و توسعه آبفای کشور در این مراسم، توسعه آبرسانی به ویژه در بخش روستایی را از اولویت‌های دولت سیزدهم دانست و گفت: از اهم پروژه‌های تعریف شده در بخش آب، اجرای ۸۷ پروژه آبرسانی شهری و بیش از ۱۰ هزار پروژه آبرسانی روستایی است.

او با قدردانی از مجلس شورای اسلامی به واسطه همراهی با دولت در تامین اعتبارات این طرح‌ها، یکی از مطالبات موجود را ایجاد و توسعه زیرساخت‌های آب و فاضلاب دانست و گفت: بحث مدیریت یکی از مباحث مهم در زمینه تامین و توزیع آب است.

پاکروح مطرح کرد: توجه ویژه دولت به طرح‌های آبرسانی

پاکروح ادامه داد: امروز صرفا با اتکا به پروژه های توسعه ای نمی‌توان جوابگوی تقاضای آب بود؛ زیرا همه شاهد پیشی گرفتن تقاضا بر عرضه در بخش آب و نبود تطابق در این بخش هستیم که این موضوع به مسائل اقلیمی باز میگردد.

او با اشاره به اینکه تغییرات جوی و کاهش و تبدیل نزولات آسمانی و توسعه ناهمگون در مصارف آب، بر وضعیت ناتراز کنونی تاثیرگذار بوده است، خاطرنشان کرد که تنها با مدیریت تولید قادر به پاسخگویی مطالبات مردم نیستیم، بلکه در کنار اقدامات توسعه‌ای باید کارآمدی مدیریتی را هم توسعه داد.

معاون گردشگری و زیارتی استانداری فارس نیز، خدمت به مردم را توفیقی الهی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که همه مسئولان در پایان دوران خدمت، روسفید باشند.

علی نقی طبیب لقمانی، نیروی انسانی توانمند را از عوامل شهرت فارس در کنار شرایط اقلیمی و ارزش‌های منحصر بفرد مذهبی و فرهنگی دانست.

علی جان صادق پور مدیر عامل جدید شرکت آبفا استان فارس نیز طی سخنانی خدمت و مسئولیت را یک توفیق الهی برشمرد و خواستار همکاری و یاری همه همکاران، به ویژه صاحب نظران این حوزه، جهت رساندن بار سنگین این مسئولیت به سرمنزل مقصود شد.

صادق پور با بیان اینکه فارس هفت درصد کل جغرافیای کشور را به خود اختصاص داده است، تلاش‌های انجام شده در حوزه آب و فاضلاب در این استان را قابل تقدیر دانست.

علی بوستانی مدیرعامل پیشین شرکت آبفا استان فارس نیز به ارائه گزارشی از عملکرد ۲ ساله خود در شرکت آب و فاضلاب استان پرداخت.

پاکروح مطرح کرد: توجه ویژه دولت به طرح‌های آبرسانی

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha