• سه‌شنبه / ۵ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1400110503686
  • خبرنگار : 90047

تلاش کماندار کامپوند برای حضور در بازی‌های آسیایی بعد از ۴ سال دوری از تیم ملی

تلاش کماندار کامپوند برای حضور در بازی‌های آسیایی بعد از ۴ سال دوری از تیم ملی

عضو تیم ملی کامپوند پس از حضور در تیم ملی گفت: هرچند ۴ سال از تیم ملی دور بودم اما به سختی تمرین می‌کنم تا در بازی‌های آسیایی چین حضور داشته باشم.

مجید قیدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بعد از ۴ سال دوری از تیم ملی انتظار نداشتم که دوباره در جمع ملی‌پوشان قرار بگیرم. البته تمرینات را به سختی پیگیری می‌کنم تا در انتخابات درون اردویی با افزایش رکوردم بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا تایلند که اواخر اسفند برگزار می‌شود، شرکت کنم.

وی درباره وضعیت تمرینات خود پس از ۴ سال دوری از تیم ملی گفت: هر چند در ابتدا شروع کارم تا حدودی با افت رکورد مواجه بودم اما شرایطم در حال حاضر با تمرینات شبانه‌روزی که در سایت تیروکمان دارم، راضی‌کننده و رکوردم افزایش پیدا کرده است.

عضو تیم ملی کامپوند یکی از مهمترین اهداف خود را حضور در بازی های آسیایی چین عنوان کرد و افزود: تلاشم بر این است که با قرار گرفتن در جمع چهار بازیکن اصلی ابتدا به مسابقات قهرمانی آسیا تایلند اعزام شوم و سپس با کسب سهمیه در بازی های آسیایی چین حضور پیدا کنم. هر چند از نظر رکوردی نسبت به سایر ملی پوشان حاضر در تیم ملی، تقریبا در یک سطح قرار دارم، اما برای اعزام به چین باید شانس مدال آوری خود را افزایش دهم تا مسافر چین شوم.

وی یکی از مشکلات خود را قدیمی بودن کمانش عنوان کرد و گفت: کمانی که در حال حاضر با آن تیر می‌زنم قدیمی و مناسب مسابقات نیست، به دنبال اسپانسر هستم تا در صورت اعزام به بازیهای آسیایی چین، کمان استاندارد و حرفه‌ای تهیه کنم.

قیدی در پایان همچنین در خصوص شرایط اردوها در سایت تیروکمان، خاطرنشان کرد: یکی از بزرگ ترین مشکلات و دغدغه کمانداران همیشه نبود خوابگاه بود که با ساخت خوابگاه در سایت تیروکمان این دغدغه مرتفع شد، در حال حاضر ورزشکاران در آرامش و بدون استرس تمرینات خود را در سایت برای شرکت در مسابقات پیگیری می‌کنند و مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha