• چهارشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۲۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400110604199
  • خبرنگار : 50038

بررسی مشکلات ملایر در دیدار با مسئولین سه وزاتخانه؛

لزوم تجهیز ۲۰ خانه ورزش روستایی ملایر

لزوم تجهیز ۲۰ خانه ورزش روستایی ملایر

ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای طی جلسات جداگانه با وزرای صنعت، معدن و تجارت، ورزش و جوانان، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون هماهنگی امور عمرانی وزارت کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور، مشکلات موجود را بررسی و خواستار رفع موانع و تخصیص اعتبارات لازم شد.

به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام احد آزادی‌خواه در دیدار با دکتر سجادی وزیر ورزش و جوانان، با بیان اینکه شهرستان ملایر با ۲۰۸ روستا از زیرساخت‌ها و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی کم بهره برده است، از وزیر ورزش و جوانان درخواست کرد: به منظور ایجاد و تجهیز خانه‌های ورزشی روستاها به امکانات ورزشی و ترویج و رونق بازی‌های بومی و محلی، مساعدت لازم برای تجهیز ۲۰ خانه ورزش روستایی صورت گیرد.

وی به افتتاح ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر همزمان با سالگرد دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این پروژه با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی هنوز نواقص زیادی دارد و نیاز است اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه در سال ۱۴۰۱ و رفع نواقص موجود آن اقدام شود.

آزادیخواه با بیان اینکه دو پروژه ورزشگاه پنج هزار نفری ملایر و استخر سرپوشیده شهر سامن جزء پروژه‌های تحت مدیریت شرکت ساخت و تجهیز اماکن ورزشی است، بر لزوم اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل استخر سرپوشیده سامن تاکید و اختصاص اعتبارات مورد نیاز برای احداث پنج زمین چمن مصنوعی فوتسال را از دیگر درخواست‌ها از وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد.

ضرورت استقلال مالی شرکت آب و فاضلاب ملایر

لزوم تجهیز ۲۰ خانه ورزش روستایی ملایر

نماینده مردم ملایر همچنین در دیدار با مهندس جانباز رئیس مجمع عمومی و مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور خواستار موافقت با استقلال مالی شرکت آب و فاضلاب ملایر با توجه به زیرپوشش داشتن شهرهای ملایر، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه و اسلامشهر آق ‌گل با جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر شد.

آزادی‌خواه با اشاره به اجرای طرح ادغام و یکپارچه ‌سازی آب و فاضلاب شهری و روستایی در سال گذشته، افزود: در این راستا وظیفه آبرسانی به حدود ۲۰۰ روستای محروم و فاقد امکانات به شرکت آب و فاضلاب ملایر واگذار شده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: در راستای استقلال این شرکت و کمک به ایجاد ظرفیت‌های قابل توجه توسعه و پیشرفت، سرعت گرفتن روند توسعه شبکه آبفا و به منظور صرف درآمد بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریالی سالانه این شرکت برای جبران بخشی از عقب‌ماندگی ‌های سنوات گذشته در یک برنامه بلند مدت یا میان ‌مدت که امکان تداوم این مسیر را برای راه‌اندازی شبکه مذکور در پنج شهر و ۲۰۰ روستای ملایر که در حال حاضر به طور کامل فاقد شبکه جمع‌آوری فاضلاب هستند، فراهم کند.

لزوم پرداخت سرمایه در گردش به شرکت کیان‌کرد

لزوم تجهیز ۲۰ خانه ورزش روستایی ملایر

نماینده ملایر در دیدار با دکتر فاطمی ‌امین وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز بر لزوم پرداخت یک هزار میلیارد ریال تسهیلات مورد نیاز به منظور سرمایه در گردش از محل اعتبارات بانک صنعت و معدن برای شرکت کیان کرد تاکید کرد.

آزادی‌خواه با تاکید بر اینکه این واحد تولیدی در توسعه، رشد و بالندگی و متعاقب آن کمک به رونق کسب و کار، ایجاد و حفظ اشتغال و اثربخش در توسعه پایدار منطقه بی ‌بدیل است، پرداخت تسهیلات به منظور سرمایه در گردش را نیاز اساسی این واحد تولیدی دانست و گفت: شرکت کیان کرد با ظرفیت تولید سالیانه ۶۰۰۰ تُن، تولیدکننده پارچه استخوان‌بندی تایر در ایران است و هم اکنون ۲۰۰ کارگر در این واحد مشغول به کار هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha