• چهارشنبه / ۶ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۳۰
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400110604605
  • خبرنگار : 71610

ترس صهیونیست‌ها از همزمانی هشدارهای انصارالله با سفر هفته آتی هرتزوگ به امارات

ترس صهیونیست‌ها از همزمانی هشدارهای انصارالله با سفر هفته آتی هرتزوگ به امارات

به دنبال هشدار انصارالله نسبت به حمله به اکسپو دبی، منابع خبری عبری مجددا از نگرانی شدید صهیونیست‌ها همزمان با نزدیک شدن موعد سفر رئیس این رژیم به امارات و بازدید وی از این نمایشگاه پرده برداشتند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، به دنبال حمله انصارالله یمن برای دومین بار به ابوظبی و دبی و هشدار سخنگوی نیروهای مسلح یمن نسبت به احتمال حمله به نمایشگاه اکسپو دبی منابع خبری عبری زبان فاش کردند که نگرانی‌ مقامات رژیم صهیونیستی نسبت به تهدیدات و هشدارهای انصارالله بیشتر شده است، به ویژه اینکه قرار است اسحاق هرتزوگ، رئیس این رژیم طی هفته آتی به امارات سفر کرده و از نمایشگاه مذکور بازدید کند.

روزنامه عبری زبان "هاآرتص" در این باره گزارش داد: این اتفاقات در دوره‌ای رخ داده است که اسرائیل و امارات درحال تحکیم روابط پس از امضای توافقنامه عادی سازی روابط هستند و سفرهای زیاد و متقابلی میان دو طرف انجام می‌شود.

این روزنامه با اشاره به سفر هفته آتی هرتزوگ به امارات نوشت: با این وجود زمانی که امارات مورد حمله قرار می‌گیرد، اسرائیل نمی‌تواند به طور علنی اقدام قابل توجهی برای حفظ امنیت خود انجام دهد.

هاآرتص همچنین گزارش داد؛ در کشورها و طرف‌هایی که با امارات روابط دارند، این تصور وجود دارد که این حملات سطح فشار را در دبی و ابوظبی افزایش داده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به توانایی‌های عملیاتی جنبش انصارالله پرداختند و هاآرتص در این باره نوشت: بخشی از پهپادها و موشک‌های کروز یمن می‌توانند علی‌رغم مسافت ۲۰۰۰ کیلومتری به منطقه ایلات برسند.

این روزنامه همچنین به هشدارهای نیروهای مسلح یمن و اینکه اسرائیل هدف بعدی انصارالله خواهد بود پرداخت و تاکید کرد: درباره اینکه در آینده نزدیک چنین اتفاقی بیفتد تردید وجود دارد؛ اما نهادها همچنان این احتمال را در نظر می‌گیرند.

خبرنگار شبکه عبری زبان "کان" نیز در این باره اعلام کرد که همزمان شدن این تهدیدها با اولین سفر هرتزوگ به امارات به دعوت محمد بن راشد آل مکتوم، حاکم امارات درخور توجه است.

این شبکه گزارش داد که هرتزوگ در روز نخست با محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی دیدار می‌کند و روز بعد از نمایشگاه اکسپو بازدید خواهد کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha