• پنجشنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۰۰
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1400110705048
  • خبرنگار : 50291

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا:

ترافیک قلعه‌نو از مشکل به معضل تبدیل شده /احداث کمربندی باید در دستور کار قرار گیرد

ترافیک قلعه‌نو از مشکل به معضل تبدیل شده /احداث کمربندی باید در دستور کار قرار گیرد

ایسنا/تهران نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: ترافیک قلعه نو از مشکل به معضل تبدیل شده و ممکن است به بحران منجر گردد که باید برای رفع آن تلاش کرد.

حسین نوش آبادی صبح پنجشنبه ۷ بهمن ماه در نشست هم اندیشی مسئولان استانی در خصوص ترافیک محور ری - ورامین خاطرنشان کرد: ترافیک قلعه نو از مشکل به معضل تبدیل شده و ممکن است به بحران منجر گردد که باید برای رفع آن تلاش کرد.

وی ادامه داد: پل روگذر در این جاده به کمک این اتفاق ناخوش خواهد آمد که باید کارشناسان در این خصوص تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

نماینده مردم ورامین ، قرچک و پیشوا عنوان کرد: با اتفاق نظر، شرایط را جهت خواسته مردم فراهم می آوریم و همین نشست و هم اندیشی پایه گذار اتفاقات خوب آینده است ؛ احداث کمربندی نیز باید در دستور کار قرار گیرد و با تصویب و تامین بودجه آرامش را به مردم هدیه خواهیم داد.

نوش آبادی مطرح کرد: رییس مجلس نیز با نگاه ویژه به مشکل موجود ، موجبات خرسندی را فراهم می آورند که امید می رود این امر را به عنوان یکی از برنامه‌های پیش رو مدنظر قرار دهند.

بر اساس این گزارش ؛ جلسه بررسی مشکلات ترافیکی چندین ساله محور ری ، قرچک و ورامین با حضور حسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری ، سیدعلی یزدیخواه و اقبال شاکری نمایندگان مردم تهران ، ری ، شمیرانات ، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، نوش آبادی نماینده مردم ورامین _قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، جعفر شربیانی و محمد آقامیری نمایندگان مردم تهران _ ری و تجریش در شورای اسلامی شهر تهران ، درویشی فرماندار شهرستان ورامین، خانی رئیس شورای اسلامی استان تهران و سایر مسئولین در محل سالن جلسات شهرداری قلعه نو برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha