• پنجشنبه / ۷ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1400110705085
  • خبرنگار : 50491

فرماندار آزادشهر مطرح کرد:

دسترسی 100 درصدی روستاهای آزادشهر به آب آشامیدنی به برکت انقلاب

دسترسی 100 درصدی روستاهای آزادشهر به آب آشامیدنی به برکت انقلاب

ایسنا/گلستان فرماندار شهرستان آزادشهر به دستاوردهای انقلاب اسلامی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان آزادشهر هیچ روستای فاقد آب آشامیدنی وجود نداشته و به برکت انقلاب اسلامی تمامی روستاها به آب لوله کشی دسترسی دارند.

حمیدرضا ملک حسینی عصر امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر 83 پروژه به اعتبار افتتاح و کلنگ زنی می شود که 64 مورد از آن پروژه با اعتبار 622 میلیارد و 186 میلیون ریال افتتاح و 19 پروژه با اعتبار بیش از 104 میلیارد تومان کلنگ زنی خواهد شد.

وی از افتتاح و کلنگ زنی 34 پروژه اقتصادی با اعتبار 84 میلیارد تومان در شهرستان آزادشهر خبر داد و افزود: با افتتاح این پروژه ها برای 349 نفر اشتغالزایی ایجاد خواهد شد که تولید ظروف چوبی آشپزخانه با اعتبار 8 میلیارد تومان، کارگاه میناکاری سفال با اعتبار 600 میلیون تومان و واحد تولیدی چیبس سیب زمینی با اعتبار هشت میلیارد تومان از جمله پروژه های قابل افتتاح ما در دهه فجر است.

فرماندار آزادشهر با بیان اینکه هیچ روستای فاقد آب لوله کشی در این شهرستان وجود ندارد، تصریح کرد: گازرسانی به هفت روستای بخش چشمه ساران در حال انجام است که با گازرسانی به این روستاها دیگر روستایی در شهرستان آزادشهر وجود ندارد که از نعمت گاز بی بهره باشد که همه این دستاوردها به برکت انقلاب اسلامی است.

ملک حسینی با بیان اینکه در ایام دهه فجر برنامه های مختلفی در شهرستان آزادشهر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم استقبال نمادین از ورود امام راحل به کشور با رژه موتورسیکلت سواران، پیش بینی رژه نمادین با ماشین آلات کشاورزی و تراکتورها توسط کشاورزان، برگزاری مراسم تقدیر از گروه های جهادی فعال در بخش محرومیت زدایی و مقابله با کرونا، واکسیناسیون و ویزیت رایگان طیور در روستاهای صعب العبور، گردهمایی طلاب علوم دینی و برپایی چندین میز خدمت در دو بخش مرکزی و چشمه ساران از جمله برنامه های ما در دهه فجر است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha