• شنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400110906128
  • منبع : نمایندگی همدان

رئیس جهاددانشگاهی استان همدان:

ارزیابی ۳۷ نفر از مدیران بهزیستی کشور و دستگاه‌های اجرایی استان در جهاددانشگاهی همدان

ارزیابی  ۳۷ نفر از مدیران بهزیستی کشور و دستگاه‌های اجرایی استان در جهاددانشگاهی همدان

ایسنا/همدان رئیس جهاددانشگاهی استان همدان از ارزیابی ۳۷ نفر از مدیران سازمان بهزیستی از استان‌های مختلف و دستگاه‌های اجرایی استان همدان در جهاددانشگاهی، خبر داد.

دکتر علی کلانترنیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروزه تغییرات سریع ناشی از جهانی شدن، پیشرفت فناوری‌های ارتباطی و اطلاعاتی و همچنین تغییر در نیازهای مشتریان باعث ایجاد رقابت‌های بیشتر بین سازمان‌ها شده و آنچه مسلم است در جهان رقابتی امروز، یکی از ابزارهای مهم برای ایجاد تحول و بقای سازمان و رسیدن به اهداف و رسالت‌های موردنظر، عنصر انسان است.

کلانترنیا تصریح کرد: در این میان آنچه مقوله تحول را حیات می‌بخشد و بقای سازمان را نیز تضمین می‌کند، منابع انسانی است. نقش انسان در سازمان و نوع نگاه به او، سهم بسزایی در موفقیت یا شکست سازمان، خواهد داشت.

وی با بیان اینکه استفاده صحیح از نیروی انسانی به مثابه ارزشمندترین و بزرگترین ثروت هر جامعه به صورت مسئله‌ای حائز اهمیت، همواره مورد توجه دولت‌ها بوده است، ادامه داد: به عبارت دیگر می‌توان گفت که انسان هم هدف توسعه و هم عامل آن محسوب می‌شود و تحقق اهداف توسعه تا حد قابل توجهی به نحوه‌ی اداره و مدیریت این ثروت و منبع حیاتی بستگی دارد.

رئیس جهاددانشگاهی استان همدان، مطرح کرد: آنچه مسلم است افزایش عملکرد کارکنان با ایجاد انگیزه در آنها به منظور عملکرد بهتر و حمایت از آنها باید در سازمان‌ها، اولویت بالایی را به خود اختصاص دهد به همین دلیل این یک واقعیت اجتناب ناپذیر است که باید توانمندسازی، جزء فعالیت یک سازمان قرار گیرد.

کلانترنیا خاطرنشان کرد: توانمندسازی، فرآیند قدرت بخشیدن به افراد است. در این فرآیند به افراد کمک می‌شود تا حس اعتماد به نفس خویش را بهبود بخشند و بر احساس ناتوانی و درماندگی غلبه کنند.

وی با بیان اینکه سازمان‌ها نیازمند داشتن مدیرانی توانمند و شایسته هستند که فقدان یا کمبود منابع دیگر در سازمان را جبران کند، توضیح داد: اجرای ارزیابی مدیران به سازمان‌ها کمک می‌کند تا شایستگی‌ها، مهارت‌ها و توانمندی‌های مدیران عملیاتی، پایه، میانی و ارشد خود را بررسی کرده و به نیازها و الزامات آموزشی و شغلی آنها آگاه شوند.

رئیس جهاددانشگاهی استان همدان، خاطرنشان کرد: این دوره از ارزیابی با حضور ۳۷ نفر از مدیران سازمان بهزیستی از استان‌های مختلف و دستگاه‌های اجرایی استان همدان در ششم و هفتم بهمن ماه سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha