• شنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۰:۵۳
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1400110906134
  • خبرنگار : 71610

با اعلام جمع اعانه مالی برای یمن

حزب‌الله عراق: پیروزی‌های انصارالله مایه مباهات است/ برای هر اتفاق غیرمنتظره‌ای آماده‌ایم

حزب‌الله عراق: پیروزی‌های انصارالله مایه مباهات است/ برای هر اتفاق غیرمنتظره‌ای آماده‌ایم

مسؤول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در سخنانی خواستار آمادگی برای مواجه با هر اتفاق غیر منتظره‌ای در منطقه پس از تحولات اخیر میان ائتلاف متجاوز عربی و انصارالله یمن شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از المعلومه، ابوعلی العسکری، مسؤول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق در سخنانی با اشاره به حملات اخیر انصارالله یمن به امارات و عربستان اظهار کرد: پیروزی‌هایی که محور خیر و ایمان بر محور شر و ظلم به ویژه در مرزهای عربستان سعودی و امارات به دست آورده، مایه مباهات است و ما باید همزمان با اینکه شاهد فروپاشی تدریجی این دولت‌های خبیث هستیم، برای مواجهه با هر اتفاق غیرمنتظره و یا غافلگیری در منطقه آمادگی کامل داشته باشیم.

وی افزود: گردان‌های حزب الله در راستای ایفای وظیفه شرعی خود و در حمایت از مظلومان مبلغ یک میلیارد دینار عراقی در حمایت از کمپین " پول شما پهپادهای علیه آل زاید و آل سلول است" اهدا کرد. این کمپین توسط گروهی از جوانان غیور عراقی در حمایت از ملت مظلوم یمن رهبری می‌شود.

العسکری در بخش دیگری از اظهاراتش درباره حمله راکتی صبح جمعه به فرودگاه بغداد نیز گفت: تاکید می کنیم که سیاست برهم زدن معادلات که متقلبان انتخابات و فاسدان آن را در پیش گرفته‌اند، راه به جایی نخواهد برد. آخرین مورد این اقدامات هدف قرار دادن فرودگاه بغداد با راکت بود و دستگاه‌های امنیتی و نیروهای حشد شعبی باید این مزدوران و حامیان آنها را شناسایی کنند.

مسؤول امنیتی گردان‌های حزب‌الله عراق ادامه داد: رهبران بلند پایه در دولت فعلی پشت تکرار اقدامات خصمانه در استان‌های غربی عراق قرار دارند و نیروهای مخلص عراق باید هویت آنها را برای افکار عمومی فاش کرده و آنها را به دستگاه قضا تحویل دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha