• شنبه / ۹ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1400110906416
  • منبع : نمایندگی همدان

کلنگ زنی مرغداری ۸۵۰ هزار قطعه‌ای تخمگذار در همدان

کلنگ زنی مرغداری ۸۵۰ هزار قطعه‌ای تخمگذار در همدان

ایسنا/همدان فرماندار همدان گفت: در دهه فجر مرغداری ۸۵۰ هزار قطعه‌ای تخمگذار در راستای تامین بخشی از نیازهای مردم کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، محمدعلی محمدی شنبه ۹ بهمن‌ماه در شورای اداری شهرستان همدان با اشاره به اینکه باید به جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشیم، افزود: بیان دستاوردهای جمهوری اسلامی و گام دوم انقلاب باید به منصه ظهور درآیند.

وی با بیان اینکه مدیران باید اولویت کاری خود را تبیین کنند، اظهار کرد: با توجه به شرایط جدید بیماری کرونا از امروز باید به این موضوع به صورت ویژه بپردازیم، علاوه بر این شرایط در مرکز بهداشت شهرستان برای تزریق دز سوم جامعه روستایی که تاکنون ۳۰ درصد از این جمعیت دز سوم را تزریق کرده‌اند فراهم شده است.

محمدی با بیان اینکه موضوع معیشت مردم به جد در شهرستان پیگیری می‌شود و به ممارست بیشتری نیز در این زمینه نیاز است، تصریح کرد: ایجاد بازارچه‌ها در راستای سهل‌الوصول بودن اجناس برای مردم در حال اتفاق افتادن است، همچنین تلاش می‌کنیم مردم بتوانند در آستانه سال نو مایحتاج خود را با کمترین مشکل از این مکان‌ها فراهم کنند.  

فرماندار همدان در ادامه بیان کرد: در حال تدوین برنامه پنج ساله‌ای در شهرستان هستیم که بتوانیم ‌میزان ماندگاری و استفاده بهینه از منابع آب را مدیریت کنیم، این برنامه مدیریتی که با هدف استفاده بهینه از منابع آب پیش‌بینی می‌شود با همکاری سازمان جهاد کشاورزی و آب منطقه‌ای انجام می‌شود و اگر عملیاتی شود میزان ماندگاری آب در پروسه بلند مدت محقق می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بخش خصوصی در سطح شهرستان سرمایه گذاری‌هایی انجام می‌دهد و باید تلاش کنیم سرمایه گذاران را در گردونه و بروکراسی اداری خسته نکنیم، مطرح کرد: در دهه فجر مرغداری ۸۵۰ هزار قطعه‌ای تخمگذار را کلنگ زنی می‌کنیم که در راستای بخشی از نیازهای مردم انجام خواهد شد.

محمدی ترافیک را یکی از مشکلات دیگر شهرستان عنوان کرد و گفت: در بخش مسکن نیز مشکلاتی وجود دارد که باید حل شود، همچنین بخشی از این مشکل در گرو طرح جامع شهر همدان است و انتظار می‌رود مدیریت شهری در این رابطه اقدام جهادی داشته باشد.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha