• یکشنبه / ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۵:۰۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 1400111007381
  • منبع : نمایندگی سمنان

اخذ گواهی‌نامه استاندارد بین‌المللی توسط یک واحد فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

اخذ گواهی‌نامه استاندارد بین‌المللی توسط یک واحد فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

ایسنا/سمنان معاون فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از اخذ گواهینامه بین المللی ISO/IEC 17025 توسط شرکت بازرسی فنی پارس آزمای جامع، از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، خبر داد.

دکتر حمیدرضا محمدیان سمنانی با اعلام این خبر اظهار کرد: این شرکت، از شرکت‌های فعال و پویا در پارک علم و فناوری دانشگاه است که به عنوان آزمایشگاه مرجع و اکرودیته در کشور، در زمینه تست پروفیل‌های در و پنجره UPVC، لوله های برق، آب و فاضلاب UPVC، شناخته شده و فعال است .

 وی افزود: این شرکت، چندی پیش نیز موفق به اخذ گواهینامه انجام تست‌های حساس و منحصر به فرد IP CODE & IK CODE شد و اکنون با اخذ گواهینامه ISO/IEC 17025 به عنوان یک آزمایشگاه بین المللی در سطح کشور، معرفی و شناخته خواهد شد.

 مدیر عامل شرکت بازرسی فنی پارس آزمای جامع درباره شرایط اخذ این گواهینامه گفت: برای رسیدن به الزامات سختگیرانه و تخصصی این استاندارد جهانی و تجهیز آزمایشگاه ها، نیاز به کار سیستمی و تیمی دقیق و فنی و منابع  مالی زیاد داشتیم که با تلاش همکاران و حمایت های پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان این هدف محقق شد .

زهره گیلوری افزود: این گواهینامه، آزمایشگاه شرکت پارس آزمای جامع را به عنوان یک آزمایشگاه بین المللی معرفی می نماید که گزارشات صادره از آن با نتایج معتبر، در کلیه کشورهای استفاده کننده از این استاندارد به رسمیت شناخته می شود و  قدمی مؤثر در جهت صرفه جویی ارزی، برای تست قطعات و مواد، در صنعت کشور خواهد بود.

وی با بیان اینکه این گواهینامه از سوی سازمان استاندارد و مرکز ملی تأیید صلاحیت ایران صادر شده و اعتبار آن دو سال است تصریح کرد: چنانچه بتوانیم از حمایت‌های مالی نهادهای حمایتی، برخوردار شویم، گسترش این آزمایشگاه و خدمت بیشتر به صنعت کشور در برنامه آتی ما قرار خواهد داشت.

وی افزود: طی ممیزی نهایی که در آذر ماه سال جاری توسط ممیزان انجام پذیرفت، این آزمایشگاه توانست صلاحیت خود را اثبات نموده و فرایند ارزیابی را بدون عدم انطباق در الزامات فنی و مدیریتی با موفقیت به پایان رسانده و موفق به اخذ گواهینامه استاندارد ISO/IEC 17025 شود .

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha