• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۱:۱۸
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1400111107925
  • خبرنگار : 30054

بهترین روش آموزش زبان کودکان چیست؟

بهترین روش آموزش زبان کودکان چیست؟

تشویق فرزندان به یادگیری زبان دوم و آسان کردن این کار برای آنها، یکی از بزرگترین هدایایی است که می‌توانید به آنها بدهید.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام موسسه زبان سفیر گفتمان، این یک واقعیت است که دانستن بیش از یک زبان، درهای زیادی را نه تنها از نظر شغلی، بلکه از نظر اجتماعی، ذهنی و فرهنگی به سوی کودکان باز می‌کند. اما چگونه می‌توان آموزش زبان کودکان را لذت بخش و ساده‌تر کرد؟ موسسه آموزش زبان سفیر گفتمان، با بهره مندی از جدیدترین متدهای آموزش زبان به کودکان، این مسیر را برای کودکان هموار کرده است.

آموزش زبان به کودکان با برنامه ریزی دقیق

آنچه در آموزش زبان کودکان اهمیت بسیاری دارد، یک برنامه ریزی دقیق و مدون است. با توجه به سن و شرایط کودک، بهتر است جلسات آموزش زبان کوتاه، پربار و همراه با بازی باشد تا کودک احساس خستگی نکند. با در نظر گرفتن بخشی از فضای اتاق کودک به آموزش زبان، می‌توانید در زمان‌های مشخص، کودک را به استفاده از وسایل کمک آموزشی زبان ترغیب کنید. در کلاس زبان نیز برای کودکان در سنین مختلف، از یک برنامه کاملا مشخص استفاده می‌شود تا کودک بتواند تمام مهارت‌های لازم را به طور یکپارچه یاد بگیرد.

آموزش زبان به کودکان با بازی کردن

قطعاً بهترین روش‌های یادگیری زبان انگلیسی، روش‌هایی هستند که بتوانند حواس پنج گانه کودک را درگیر کنند. کودکان از بازی کردن لذت می‌برند، این موضوع می‌تواند یکی از راهکارهای مهم و اصلی برای یادگیری زبان باشد. شما می‌توانید از طریق بازی کردن بسیاری از کلمات و جملات زبان انگلیسی را به کودکان آموزش دهید.

بازی‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید از آنها به بهترین شکل استفاده کنید، می‌توانید از طریق بازی کردن اجزای بدن را به خوبی به کودک آموزش دهید.

بهترین روش آموزش زبان کودکان چیست؟

آموزش زبان به کودکان از طریق شعر

راهکار بعدی که یکی از روش‌های تاثیرگذار در آموزش زبان است، یادگیری از طریق شعر است. شعرهای بسیاری در مورد موضوعات مختلف از جمله رنگ‌ها، روزهای هفته، نام حیوانات، اعضای بدن و سایر موارد وجود دارد که می‌توانید با دانلود کردن آنها و تکرار برای کودک، کودک را با بسیاری از کلمات جدید آشنا کنید. گرچه بسیاری از موسسه‌های زبان، در بخش آموزش زبان کودکان، سعی دارند از جدیدترین متدهای آموزش زبان استفاده کنند، اما همواره آموزش‌هایی که همراه با موسیقی و شعر بوده‌اند، نتایج بهتری داشته اند.

آموزش زبان به کودکان از طریق داستان گویی

یکی دیگر از راهکارهای آموزش زبان کودکان، داستان گفتن است. شما می‌توانید با خرید انواع کتاب داستان که دارای تصاویر هستند، در کنار کودک به خواندن کتاب بپردازید تا او با کلمات بیشتر آشنا شود. به دلیل اینکه کودکان با شخصیت کتاب‌ها همزادپنداری می‌کنند، می‌توانند درک بهتری از موقعیت داشته باشند. در کلاس زبان، معمولا کودکان هر یک از شخصیت‌های کتاب را بازی می‌کنند و این موضوع کمک می‌کند تا آموزش زبان را بهتر درک کنند.

آموزش زبان به کودکان از طریق نقاشی کردن

رنگ آمیزی و نقاشی یکی از راهکارهایی است که کودک علاوه بر گذراندن اوقات فراغت خود، می‌تواند با رنگ‌ها و اشکال بیشتر آشنا شود و از این طریق می‌تواند نام بسیاری از حیوانات، میوه‌ها، غذاها و اشیا را به زبان دوم به خوبی یاد بگیرد.

آموزش زبان به کودکان از طریق اپلیکیشن

امروز به دلیل اینکه کودکان بیشتر از گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کنند، اپلیکیشن‌های بسیاری نیز برای آموزش زبان کودکان طراحی و تولید شده‌اند که با نصب آنها می‌توانید یادگیری زبان انگلیسی را برای کودکان کوتاه‌تر و آسان‌تر کنید.

آموزش زبان به کودکان از طریق تماشای انیمیشن

دیدن انیمیشن نیز یکی از ساده‌ترین راه‌های آموزش زبان کودکان است. با پخش چند باره یک انیمیشن که کودک علاقه به دیدن آن دارد، می‌توانید مفاهیم بیشتری را به کودک آموزش دهید. این راهکار بر شنوایی، تلفظ درست حروف و یادگیری معنای کلمات تاثیر بسیاری دارد.

کلاس آنلاین آموزش زبان کودکان

گرچه کلاس‌های حضوری می‌توانند تاثیر بیشتری در کودکان بگذارند، اما به دلیل کمبود وقت والدین، دور بودن آموزشگاه و مسائل دیگر، برخی از کودکان نمی‌توانند از کلاس‌های حضوری استفاده کنند. موسسه آموزش زبان سفیر گفتمان، با برگزاری کلاس زبان آنلاین، یادگیری را برای کودکان آسان‎تر کرده است. اگر کودک شما خجالتی است و در جمع گروهی احساس خوبی ندارد، کلاس‌های آنلاین می‌توانند بسیار کاربردی باشند، کودک در کنار والدین احساس امنیت می‌کند و با آرامش بیشتر می‌تواند به آموزش‌های مربی گوش دهد.

بهترین روش آموزش زبان کودکان چیست؟

هزینه کلاس آموزش زبان کودکان

هزینه‌های کلاس آموزش زبان به کودکان می‌تواند متغیر باشد. کودک پس از تعیین سطح، می‌تواند در دوره‌های مبتدی یا دوره‌های پیشرفته شرکت کند. موسسه آموزش زبان سفیر گفتمان، سعی کرده است، شرایط مناسبی را برای ثبت نام کودکان در نظر بگیرد. می‌توانید با مراجعه به سایت سفیر گفتمان، با ارتباط با کارشناسان، از میزان هزینه کلاس زبان کودکان اطلاعات بیشتری کسب کنید.

بهترین روش آموزش زبان کودکان چیست؟

سخن پایانی

موسسه آموزش زبان سفیر گفتمان، با راه اندازی بخش آموزش زبان کودکان، توانسته نیاز بسیاری از والدین را پاسخ دهد. اگر کودک ۷ تا ۱۲ ساله دارید، با ثبت نام در دوره‌های مختلف این مجموعه، می‌توانید آینده کودک را تضمین کنید. بهره مندی از اساتید مجرب، استفاده از روش‌های نوین و ارائه مدرک معتبر تنها بخشی از خدمات این موسسه برای کودکان است.

آنچه باعث شده است که کودکان بیشتر جذب کلاس‌های آموزش زبان سفیر گفتمان شوند، شادی و نشاط در محیط آموزش است. با یادگیری زبان از طریق انیمیشن، شعر، آهنگ و داستان، کودکان تمایل بیشتری برای شرکت در کلاس‌های آنلاین یا حضوری دارند.

انتهای رپرتاژ آگهی 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha