• دوشنبه / ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ / ۱۴:۴۳
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1400111108256
  • خبرنگار : 50165

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عنوان کرد

اجرای ۲۵۰۰ برنامه توسط سپاه انصارالمهدی (عج) در زنجان

اجرای ۲۵۰۰ برنامه توسط سپاه انصارالمهدی (عج) در زنجان

ایسنا/زنجان فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، از اجرای ۲۵۰۰ برنامه توسط سپاه انصارالمهدی (عج) در دهه فجر خبر داد.

سردار جهانبخش کرمی ظهر امروز (۱۱ بهمن‌ماه) در نشست خبری به مناسبت دهه فجر، اظهار کرد: پیش از انقلاب اسلامی بیگانگان در داخل کشور مصونیت داشته و هر کاری که می‌خواستند، بدون محاکمه انجام می‌دادند. علاوه‌ بر آن سرمایه‌های کشور را به تاراج برده و کالاهای بی‌ارزش خود را به کشور وارد می‌کردند؛ همچنین از لحاظ فرهنگی و اعتقادی به دنبال تغییر سبک زندگی مردم بودند.

وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ هزار آمریکایی در ایران حضور داشتند و سازمان سیا با ساواک جنایت‌های بسیاری را در کشور انجام دادند، افزود: هزاران نفر در کشور قتل‌عام شدند و این وضعیت حاکم در کشور پیش از انقلاب بود و امام راحل برای رضای خدا قیام کردند و در این راه فقط از خدا می‌ترسیدند، به طوری که از عراق به سمت کویت خارج شد ولی کویت اجازه ورود به این خاک را نداد اما حاضر نشدند دست از مبارزه خود بکشند.

این مسئول با اشاره به اینکه امام راحل همیشه مرکز فرماندهی دشمن را هدف قرار می‌دادند، ادامه داد: امام شناخت خوبی از دشمنان داشتند و اهداف سیدالشهدا (ع) را سرلوحه قیام خود قرار دادند و پیروز شدند و آن‌ها را از کشور بیرون راندند. قاطعیت و مدیریت انقلاب به حدی بود که آن‌ها نتوانستند کاری انجام دهند و حکوت اسلامی و الهی بنا نهاده شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: پیروزی انقلاب در جهان اسلام بعد از واقعه بعثت، غدیر و عاشورا واقعه بزرگی بود که موجب غافل‌گیری جبهه استکبار شد و امام راحل اهداف امام حسین (ع) را در ایران جامه عمل پوشانده و یک حکومت اسلامی را تشکیل دادند.

کرمی یادآور شد: این امام راحل بود که در برابر ابرقدرت شیطانی آمریکا ایستادند و این جایگاه ولی‌فقیه در دنیا است و حتی در رحلت حضرت امام خمینی (ره) نیز قدرت‌های غرب و شرق به عظمت و قدرت ولی‌فقیه تاکید کردند. دنیا به قدرت و عظمت ولی‌فقیه پی‌ برده و قدرت امام خمینی (ره) در حدی بود که پس از وفات ایشان، رهبران بزرگ آن زمان در رابطه با ایشان و شخصیت‌شان تعریف کردند.

این مسئول با اشاره به فتنه‌هایی که پس از پایان جنگ توسط دشمنان و معاندان در کشور اتفاق افتاد، عنوان کرد: مردم در کنار رهبر ایستادند و حماسه‌های بسیاری خلق کردند و حال ابرقدرت‌های جهان در مقابل آن‌ سکوت کرده است. دستاوردهای انقلاب اسلامی بی‌شمار بوده، به‌ طوری‌ که استقلال سیاسی، قدرت فرهنگی و پیشرفت‌های نظامی بخشی از آن است.

وی با اشاره به برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر، گفت: بسیجیان در ۱۳۰ عنوان، بیش از ۲۵۰۰ برنامه اجرا خواهند کرد که یکی از این برنامه‌ها، گرامی‌داشت شهدا و خانواده‌های‌شان از جمله سردار طهرانی‌مقدم، پدر موشکی ایران است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: افتتاح پروژه آب‌رسانی به ۳۷ روستا با همکاری بسیج سازندگی و آبفا با سرمایه‌گذاری بیش از ۴ میلیارد تومان، افتتاح ۵۰۰ کارگاه خرد و خانگی، کلنگ‌زنی آبرسانی به ۵۷ روستای استان با ۶۸ میلیارد تومان اعتبار، دیدار با خانواده شهدا و ائمه جمعه، اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط اقشار مختلف، رزمایش کمک مومنانه و ... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha